Meddelelse nr. 86/2011, 12. januar 2011

København, 2011-01-12 12:37 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Meddelelse nr. 86/2011, 12. januar 2011

adServingInternational A/S ’s ledelse indstiller selskabet til konkurs
adServing International A/S har den 12. januar 2011 fået et afslag på en mellemfiansiering af en refinansiering af selskabets bankgæld.

Selskabet havde indgået en aftale med selskabets tidligere bankforbindelse omkring indfrielse af en kreditfacilitet. Selskabets ledelse fik fra 3. mand stillet sikkerhed for et engagement via andet pengeinstitut og gennem den seneste periode arbejdet ud fra denne facilitet var på plads. Selskabet har mod forventning modtaget endeligt afslag på denne finansiering i dag onsdag den 12. januar 2011.

Selskabets administrerende direktør Jesper Møller har meddelt bestyrelsen i selskabet at der på nuværende tidspunkt ikke findes en konkret løsning for denne mellemfinansiering, og at selskabet ikke kan overholde sin tidsfrist for indgåede aftaler. Selskabets ledelse ønsker derfor at selskabet snarest muligt tages under konkurs behandling, således selskabets kreditorer og medarbejdere sikres bedst muligt.

Bestyrelsens formand Troels Troelsen og bestyrelsesmedlem Niels Jørgen Langkilde udtræder af bestyrelsen.

Selskabets ledelse har inden fondsbørsens åbning meddelt fondsbørsen, at ledelsen ønsker en børspause omkring handel med selskabets aktie, ind til selskabets finansielle forhold er endeligt afklaret. Det er selskabets holdning at enhver handel med selskabets aktie er forbundet med ekstraordinær stor risiko.

Jesper Møller, adm. direktør
adServing International A/S