Til ejerne af obligationer udstedt af Kefren Properties IX AB (tidl.: Keops EjendomsObligationer IX AB) ISIN kode DK0030039300

På vegne af CorpNordic Denmark A/S som Special Servicer offentliggøres hermed meddelelse til obligationsejerne.

CorpNordic Denmark A/S som Obligationsejernes Repræsentant beder hermed samtlige ejere af obligationer udstedt af Kefren Properties IX AB (tidl.: Keops EjendomsObligationer IX AB), om at kontakte CorpNordic Denmark A/S med henblik på registrering forud for den kommende tvangsauktion af selskabets ejendomsportefølje.

Ejere af Obligationer vil modtage brev fra VP-Securities hvor navn, adresse og beholdning bedes udfyldt i et registreringsdokument. Dette bedes hurtigst muligt underskrevet og fremsendt til:

CorpNordic Denmark A/S

Harbour House

Sundkrogsgade 21

2100 København Ø

Hvis obligationerne ejes af et selskab, bedes udskrift fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, der bekræfter tegningsretten, vedlagt.

Registreringsdokumentet skal være CorpNordic Denmark i hænde senest mandag den 19. september 2011 kl. 16.00.

Med venlig hilsen,

CorpNordic Denmark A/S

Ulrika Winkler                                                    Henrik Hvidt-Karlsson

Director                                                          Account Manager