Indfrielse af obligationer

København, 30. november 2012, 2012-11-30 11:45 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Som oplyst i selskabsmeddelelse nr. 7/2012 af den 24. oktober 2012 har ei invest - Berlin I ApS indgået aftale om salg af samtlige aktier i den tyske koncern, som omfatter selskaberne ei invest General – Berlin I GmbH, ei invest Limited 1 – Berlin I GmbH, ei invest Limited 2 – Berlin I GmbH samt ei invest properties - Berlin I GmbH & Co. KG, hvor sidstnævnte ejer en ejendomsportefølje i Berlin bestående af 4.031 boliglejemål og 63 erhvervslejemål.

Salget forløber planmæssigt og i overenstemmelse med tidsplanen.

Som led i salgsprocessen er selskabet ei invest Limited 2 – Berlin I GmbH fusioneret med selskabet ei invest Limited 1 – Berlin I GmbH den 16. november 2012.

Selskabet ei invest General – Berlin I GmbH er udtrådt som komplementar for selskabet ei invest properties - Berlin I GmbH & Co. KG, ligeldes den 16. november 2012, og samtlige aktiver og passiver i ei invest properties - Berlin I GmbH & Co. KG er herefter overtaget af selskabet ei invest Limited 1 – Berlin I GmbH.

Obligationer udstedt af selskabet ei invest properties – Berlin I GmbH & Co. KG (nu overtaget af selskabet ei invest Limited 1 – Berlin I GmbH), og som er noteret på Nasdaq OMX Copenhagen, bliver indfriet i henhold til prospektets bestemmelser.

Indfrielse af obligationerne bliver gennemført den 10. december 2012. For så vidt angår 8% obligationerne vil indfrielsen ske til kurs 109,2, mens 9% obligationerne vil blive indfriet til kurs 100 i henhold til prospektet.

Obligationsejerne vil blive adviseret om indfrielsen af VP Securities den 4. december 2012.

ei invest Limited 1 - Berlin I GmbH

Yderligere oplysninger: