Referat fra ekstraordinært Obligationsejermøde

Mødet afholdtes mandag den 17. december 2012 kl. 16:00 hos CorpNordic Denmark, Harbour House, Sundkrogsgade 21, 2100 København Ø

Referat

1. Valg af Dirigent

i. Advokat Kim Toftgaard fra Accura Advokatpartnerselskab valgtes til dirigent for møde. Dirigenten konstaterede at mødet
    var lovlig indvarslet og beslutningsdygtig.

1. Baggrund for indkaldelse af obligationsejermøde

i. Dirigenten oplyste at der var modtaget forslag fra Senior Långiveren omkring fordeling af restprovenu.

1. Redegørelse fra Obligationsejernes repræsentant, CorpNordic Denmark A/S.

i. Henrik Hvidt-Karlsson fra CorpNordic Denmark A/S gennemgik forløbet siden seneste obligationsejermøde den 5. marts 2012 til d.d.

1. Forslag om at obligationsejerne godkender Senior Långivers forslag til fordeling af restprovenu og dermed modtager betaling af SEK 15.268.750 sammen med indestående på afviklingskontoen (efter afholdelse af omkostninger til Special Servicer og eventuelle rådgivere) til fuld og endelig indfrielse af obligationerne på nominelt DKK 740.000.000

i. Dirigenten gennemgik forslag som efterfølgende blev enstemmig vedtaget

1. Forslag om at bemyndige CorpNordic Denmark A/S til at afgive uigenkaldelig instruks om at udbetale indestående på afviklingskontoen til obligationsejerne, når eventuelle udestående krav er afklarede, og efter afholdelse af omkostninger til Special Servicer og eventuelle rådgivere, samt eventuelle retslige omkostninger

i.Dirigenten gennemgik forslaget som efterfølgende blev enstemmig vedtaget

i. Intet under eventuelt

Dirigenten lukkede mødet kl. 16.45.

København 18. december  2012

………………………………………………..

Kim Toftgaard

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Henrik Hvidt-Karlsson på tel.: 3318 9000