Selskabsmeddelelse nr. 3 / 2013 – Referat af ordinær generalforsamling

Tower Group A/S i likvidation

CVR-NR: 64 13 84 13

("Selskabet")

på Selskabets adresse Nørre Voldgade 11, 1. sal, 1358 København K.

Dagsordenen var følgende:

1. Bestyrelsens beretning om Selskabets virksomhed i det forløbne regnskabsår.

1. Fremlæggelse af den reviderede årsrapport til godkendelse, samt godkendelse af bestyrelsens vederlag for det indeværende år.

1. Beslutning om meddelelse af decharge for direktion og bestyrelse.

1. Beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport.

1. Valg af medlemmer til bestyrelsen.

1. Valg af revisor.

1. Eventuelle forslag fra bestyrelse eller aktionærer.

1. Eventuelt.

- 0 -

Advokat Michael Vilhelm Nielsen, Plesner Advokatfirma var i overensstemmelse med vedtægternes punkt 6.1 udpeget til dirigent af likvidator.

Dirigenten bemærkede, at generalforsamlingen i overensstemmelse med punkt 9.2 i vedtægterne skulle afholdes på engelsk uden simultantolkning til dansk.

Generalforsamlingen var indkaldt elektronisk via NASDAQ OMX Copenhagens indberetningssystem og på selskabets hjemmeside den 8. maj 2013. Endvidere var indkaldelsen blevet offentliggjort i Erhvervsstyrelsens informationssystem. De aktionærer, der havde indgivet begæring herom, var blevet indkaldt samme dato.

Dirigenten bemærkede, at generalforsamlingens afholdelse beklageligvis ikke var sket indenfor 4 måneders fristen i punkt. 4.3 i Selskabets vedtægter.

Bortset fra denne formalitet, konkluderede dirigenten, at generalforsamlingen var lovligt indvarslet i overensstemmelse med selskabsloven og Selskabets vedtægter. Ingen af de tilstedeværende aktionærer havde indsigelser i den forbindelse.

Dirigenten bemærkede, at DKK 9.860.879,60, svarende til 57,13 % af Selskabets aktiekapital var til stede eller repræsenteret ved fuldmagt.

Dirigenten foreslog, at dagsordenens punkt. 1 og 2 blev behandlet under ét, og da generalforsamlingen ingen indvendinger havde herimod, overgav dirigenten ordet til den valgte likvidator, Rechtsanwalt Dr. Christian Eichberger.

Ad 1 og 2:

På mødet aflagde likvidator under dagsordenens punkt 1 beretning om Selskabets virksomhed i det forløbne år. Han informerede herudover aktionærerne om forløbet af likvidationen samt tidshorisonten for Selskabets likvidationsbehandling.

Generalforsamlingen noterede sig likvidators beretning.

Herefter fremlagde likvidator under dagsordenens punkt 2 den reviderede årsrapport for 2012.

Dirigenten bemærkede, at som følge af likvidationen udgik den sidste del af dagsordenens punkt 2 vedrørende godkendelse af bestyrelsens vederlag for det indeværende år.

Generalforsamlingen godkendte den reviderede årsrapport enstemmigt og med alle stemmer.

Ad 3:

Dirigenten bemærkede, at Selskabet var trådt i likvidation fra og med den 25. maj 2012 i overensstemmelse med selskabslovens kapitel 14.

Som følge heraf udgik punkt 3 på dagsordenen.

Ad 4:

Likvidator foreslog i overensstemmelse med den godkendte årsrapport, at årets resultat på DKK 43.726.000 overføres til reserverne.

Generalforsamlingen godkendte forslaget enstemmigt og med alle stemmer.

Ad 5:

Som følge heraf udgik punkt 5 på dagsordenen.

Ad 6:

Dirigenten bemærkede, at som følge af likvidationen fortsætter KPMG som Selskabets revisor.

Som følge heraf udgik punkt 6 fra dagsordenen.

Ad 7:

Likvidator havde fremsat forslag om godkendelse af Selskabets datterselskab Tower 2 Holding ApS' (CVR-nr. 29824401) salg af aktierne i følgende 100% ejede selskaber til FFIRE Investment GmbH og Value Development GmbH, som vedtaget på Tower 2 Holding ApS' ekstraordinære generalforsamling af 10. april 2013:

• Tower 1 Immobilien sechste GmbH (registreringsnr. HRB 126420 B),
  • Tower 1 Immobilien siebente GmbH (registreringsnr. HRB 126258 B),
  • Tower 1 Immobilien achte GmbH (registreringsnr. HRB 126228 B).

Generalforsamlingen godkendte forslaget enstemmigt og med alle stemmer.

Ad 8:

Der var ikke yderligere punkter til behandling.

Dirigenten konstaterede, at dagsordenen var udtømt, takkede de fremmødte aktionærer for god ro og orden og afsluttede herefter generalforsamlingen.

Generalforsamlingen hævet.

Som dirigent på den ordinære generalforsamling:

___________________________

Advokat Michael Vilhelm Nielsen

Plesner Advokatfirma

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til Dr. Christian Eichberger, Likvidator på tlf.: +49 30 32 67 99 51 eller helst via e-mail til ce@towergroup.dk.

FBM nr. 3 - 2013 - Referat af ordinær generalforsamling.pdf