Forløb af ekstraordinær generalforsamling 22. juli 2013

Hellerup, 2013-07-22 11:26 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Den 22. juli 2013, klokken 10.00, blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i Foreningen Fast Ejendom, Dansk Ejendomsportefølje f.m.b.a., hos Cura Management A/S, på adressen Tuborg Havnevej 19, 2900 Hellerup.

Eneste punkt på dagsordenen var bestyrelsens forslag om at lade Foreningen Fast Ejendom, Dansk Ejendomsportefølje f.m.b.a. træde i solvent likvidation.

I henhold til foreningens vedtægter kræver vedtagelse af et sådant forslag, dels at mindst 2/3 af foreningens samlede foreningsbeviser er repræsenteret på generalforsamlingen dels at mindst 2/3 af de afgivne stemmer, stemmer for forsalget.

På generalforsamlingen stemte mere end 2/3 af de afgivne stemmer for forslaget. Da kravet om at mindst 2/3 af foreningens samlede foreningsbeviser er repræsenteret på generalforsamlingen imidlertid ikke var opfyldt, blev det oplyst, at der vil blive indkaldt til en ny generalforsamling, hvor beslutningen om at lade foreningen træde i likvidation, i henhold til foreningens vedtægter kan besluttes med 2/3 af de afgivne stemmer uanset antal fremmødte.

Niels Roth

bestyrelsesformand

For yderligere oplysninger venligst kontakt
         bestyrelsesformand Niels Roth, 40 11 02 11, eller