KIF Kolding København tegner kontrakt med Albert Rocas

Fondsbørsmeddelelse nr. 8 – 20. august 2013

KIF Kolding København tegner kontrakt med Albert Rocas

KIF Kolding København kan som ventet præsentere den spanske verdensmester Albert Rocas, som ny KIF Kolding København spiller i de næste 3 sæsoner. Det er en realitet efter at Albert Rocas i dag har gennemgået lægetjek hos KIFs sundhedssektor og samtidig er de sidste praktiske detaljer gået på plads således at parterne i dag på et pressemøde kan sætte autografer på den 3-årige kontrakt.

Albert Rocas har vundet 15 titler med sine seneste 3 spanske klubber. Heriblandt Champions League en gang med FC Barcelona, 3 spanske mesterskaber med FC Barcelona og et med Portland San Antonio. Der udover er han verdensmester to gange med Spanien i henholdsvis 2005 og 2013.

________________________                                               ___________________________

Jens Boesen                                                                                  Steffen Busk Jespersen

Adm. Direktør                                                                                 Formand for bestyrelsen

For yderligere information om KIF Håndbold Elite A/S kontakt da:

Adm. Direktør Jens Boesen på telefon 7632 6001 eller 2089 3700

KIF Håndbold Elite A/S

Ambolten 2-6

Hjemmeside: www.kif.dk

Certified Adviser:

BankNordik P/F

Húsagøta 3

Postbox 3048

FO-110 Tórshavn

Færøerne

Niels Juel Arge, +298 330 351

Jan A. Guttesen, +298 330 349

www.banknordik.fo

www.banknordik.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab, hvis formål er at drive elitehåndbold. Herreligaen (HHL) under navnet KIF Kolding København  og 3. division herrer under navnet KIF Vamdrup med tilhørsforhold og hjemmebane i Vamdrup.