Selskabsmeddelelse nr. 3 / 2014 - Referat af ekstraordinær generalforsamling

København, den 17. marts 2014, 2014-03-17 16:02 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Den 17. marts 2014 blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i

Tower Group A/S i likvidation

CVR-nr: 64 13 84 13

("Selskabet")

på adressen Vendersgade 4, 1. sal, 1363 København K.

Dagsordenen var følgende:

(1) Valg af dirigent.

(2) Godkendelse af endeligt likvidationsregnskab og endelig likvidation.

Ad 1:

Likvidator havde i overensstemmelse med vedtægternes punkt 6.1 udpeget advokat Dr. Christian Eichberger, til dirigent. Dagsordenens punkt 1 udgik som følge heraf.

Dirigenten bemærkede, at generalforsamlingen i overensstemmelse med punkt 9.2 i vedtægterne skulle afholdes på engelsk uden simultantolkning til dansk.

Den ekstraordinære generalforsamling var indkaldt elektronisk via NASDAQ OMX Copenhagen A/S’ indberetningssystem og på Selskabets hjemmeside den 24. februar 2014. Endvidere var indkaldelsen blevet offentliggjort i Erhvervsstyrelsens informationssystem. De aktionærer, der havde indgivet begæring herom, var blevet indkaldt samme dato.

Dirigenten konkluderede, at generalforsamlingen var lovligt indvarslet i overensstemmelse med selskabsloven og Selskabets vedtægter. Ingen af de tilstedeværende aktionærer havde indsigelser i den forbindelse.

Dirigenten bemærkede, at DKK 9.860.857,10, svarende til 57,13 % af Selskabets aktiekapital var til stede eller repræsenteret ved fuldmagt ifølge rapporten fra VP Securities A/S.

Ad 2:

Der blev fremlagt følgende dokumenter:

•                            Dokumentation for offentliggørelsen af likvidationsbeslutningen af den 25. maj 2012 fra Erhvervsstyrelsen med opfordring til Selskabets kreditorer til at anmelde deres krav inden 3 måneder,

•                            Likvidationsregnskab for perioden fra 1. januar 2013 til den 31. december 2013, revideret af Selskabets revisor, KPMG Statsautoriseret Revisionspartnerselskab. Det endelige likvidationsregnskab udviste et likvidationsprovenu på DKK 0, og

•                            Skattekvittance af den 4. marts 2014 fra skatteregion København.

Likvidator noterede, at alle krav mod Selskabet er blevet behandlet, afklaret eller indfriet.

Generalforsamlingen godkendte det fremlagte endelige likvidationsregnskab. Det blev herefter enstemmigt og med samtlige stemmer besluttet at likvidere Selskabet endeligt. Generalforsamlingen traf således beslutning om endelig likvidation af Selskabet.

- 0 -

Generalforsamlingen bemyndigede enstemmigt og med alle stemmer Dirigenten (med substitutionsret) til at anmelde det besluttede til Erhvervsstyrelsen samt foretage de ændringer i eller tilføjelser til nærværende protokollat, Selskabets vedtægter og/eller anmeldelsen til Styrelsen, som Styrelsen måtte kræve for at registrere de vedtagne beslutninger.

Dirigenten konstaterede, at dagsordenen var udtømt, takkede de fremmødte aktionærer for god ro og orden og afsluttede herefter den ekstraordinære generalforsamling.

Den ekstraordinære generalforsamling hævet.

Som dirigent:

___________________________