Afnotering af obligationer

I forlængelse af beslutning på Obligationsejermødet den 8. september 2014, skal det oplyses at NASDAQ OMX Copenhagen A/S har meddelt Selskabet tilsagn om sletning af de af selskabet udstedte obligationer fra børsens systemer med virkning fra fredag den 17. oktober 2014. Sidste handelsdag vil være torsdag den 16. oktober 2014.

Det drejer sig om følgende obligationsserierne:
11Keopsejd14 (ISIN DK0003444867) og
12Keopsejd19 (ISIN DK0003444784).

Afnoteringen skal ses i lyset af, at Selskabet efter salget af ejendomsporteføljen ikke finder, at en forsat notering på NASDAQ OMX, med dertilhørende omkostninger og derved reduceret rentebetaling til investorerne, kan retfærdiggøres.

Selskabet vil efter afnotering tilbyde, at investorer, der er interesseret i enten at købe eller sælge obligationerne, kan henvende sig til Selskabet, hvorefter Selskabet vil forsøge at matche disse interesser.

Efter afnoteringen vil informationer til investorerne blive distribueret til de investorer, der har anmodet herom, via GlobeNewswire, idet Selskabet har besluttet at tegne separat abonnement på dette system. Selskabet opfordrer investorer til at oplyse deres mailadresse til anne-marie.hoffmann@cbre.com, således at Selskabet kan tilføje dem til distributionslisten.

Informationer til investorer vil bl.a. være regnskabsoplysninger, information om mortifikationsprocessen samt udbetaling af provenuet og eventuelle øvrige informationer, der har væsentlig betydning for en prisfastsættelse på obligationerne.

Det kan endvidere oplyses, at Selskabets obligationer fortsat vil være registreret i VP, og at alle udbetalinger til investorerne vil ske til de i VP registrerede konti.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Mikael Glud på telefon +45 7022 9601

FBM 109 - 2014 Afnotering af obligationer.pdf