Årsredovisning 2014/2015 Kentima Holding

Årsredovisningen för Kentima Holding AB finns från och med idag den 21 oktober 2015 tillgänglig på företagets hemsida.

En tryckt version kommer att distribueras under vecka 45 till aktieägare som har önskat det. Årsredovisningen kan beställas via aktie@kentima.se.

Årsredovisning Kentima Holding AB 2014/2015 >>

Staffanstorp 2015-10-21

För mer information vänligen kontakta:
Kent Nilsson, VD Kentima Holding AB
E-post: kent.nilsson@kentima.se
Telefon: +46 (0)46-25 30 40

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Kentima Pressrelease 2015-10-21.pdf
Kentima Arsredovisning 2014-2015.pdf

Om Kentima
Kentima är ett innovativt företag som bedriver utveckling, tillverkning och försäljning av avancerade produkter avsedda för automa- tions- och säkerhetsbranschen. Inom våra affärsområden Automation och Security erbjuder vi marknaden sex olika produktområden. Våra produkter ger användaren unika möjligheter att skapa effektiva lösningar som övervakar, höjer säkerheten och ökar produktiviteten inom olika typer av verksamheter, allt från stora process- och tillverkningsindustrier, flygplatser, köpcentrum, sjukhus, skolor och fängelser till den lilla närbutiken. Kentimas produktområden innehåller avancerade och kostnadseffektiva produkter som förenklar arbetet för våra integratörer och slutanvändare. Vi säkerställer att våra produkter ständigt uppfyller marknadens krav på hög kvalitet, flexibilitet och stabilitet. Det i kombination med användarvänlighet, enkel integration med andra system och en attraktiv prisbild gör att våra produkter är det självklara valet i viktiga projekt inom säkerhet och automation. Kentima Holding AB är noterat på NASDAQ First North. Certified Adviser är Västra Hamnen Corporate Finance AB. Kentima AB och Kentima Control R&D AB är helägda dotterbolag till Kentima Holding AB.

Produktområden Kentima AB
· Ethiris® Video Management Software