Berlin IV A/S – Redegørelse fra bestyrelsen i Berlin IV A/S vedrørende købstilbud fra Immeo Dansk Holding ApS

NASDAQ OMX Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse

nr. 25 / 2015

Aarhus, 17. november 2015

CVR. nr. 29 14 98 60

Hermed offentliggøres redegørelse fra bestyrelsen i Berlin IV A/S vedrørende det frivillige offentlige købstilbud af 17. november 2015 til aktionærerne i Berlin IV A/S fremsat af Immeo Dansk Holding ApS, et indirekte datterselskab af Foncière des Régions SA.

Redegørelsen er udarbejdet i medfør af § 23, stk. 1 og offentliggørelse sker i medfør af § 23, stk. 2 i bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014 om overtagelsestilbud.

Aarhus, november 2015

På selskabets vegne

Jette Jakobsen, næstformand

Kontaktpersoner:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets næstformand Jette Jakobsen på telefon +45 22 96 91 96.

___________________________________________________________________________

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af 135 ejendomme med i alt 2.735 bolig og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin IV A/S B-aktier har siden 2007 været noteret på NASDAQ OMX København. Strategien er at optimere driften og udnytte potentialet i ejendommene med henblik på at forbedre porteføljens værdi og selskabets resultat. www.berlin4.dk

BerlinIVBestyrelsensredegørelseSelskabsmeddelelsenr.25.docx.pdf Berlin IV Bestyrelsens redegørelse (final).pdf