Victoria Properties A/S : Fondsbørsmeddelelse nr. 208 - Periodemeddelelse 3. kvartal 2015 (Perioden 1. januar til 30. september 2015)

Victoria Properties A/S salg af ejendomme forløber tilfredsstillende.  Victoria Properties A/S mangler alene at afdisponere en erhvervsejendom.

• Det samlede akkumulerede resultat efter skat for perioden andrager EUR 0,0 mio. (DKK 0,0 mio.) imod EUR 0,0 mio. (DKK 0,0 mio.) for samme periode sidste år.

• Egenkapitalen udgør EUR 0,0 mio. (DKK 0,0 mio.) pr. 30. september 2015.

Forventninger til 2015

Selskabets sidste ejendom forventes at blive afdisponeret inden udgangen af 2015. Resultatet for 2015 efter eftergivelse af gæld fra FS Property Finance A/S (se fondsbørsmeddelelse nr. 188) forventes at blive EUR 0,0 mio. (DK 0,0 mio.).

Egenkapitalen forventes at blive EUR 0,0 mio.(DKK 0,0 mio.).

Der pågår overvejelser om selskabets fremtid herunder drøftelser med potentieller købere, der ønsker at videreføre selskabet som en børsnoteret virksomhed inden for fast ejendom. Det er ikke forventningen, at den eventuelle positive udmøntning af sådanne drøftelser vil ændre forventningerne til selskabets resultat 2015.

Yderligere oplysninger:

Frank Hansen