CORRECTION: Berlin IV A/S - Meddelelse fra Immeo Dansk Holding ApS om afslutning og endeligt resultat af købstilbud

Nasdaq OMX Copenhagen A/S

Selskabsmeddelelse nr. 27/2015
Aarhus, 16. december 2015
CVR. nr. 29 14 98 60

RETTELSE TIL SELSKABSMEDDELELSE NR. 27/2015

I selskabsmeddelelse nr. 27/2015 blev det fejlagtigt angivet, at resultatet af købstilbuddet var foreløbigt, hvilket ikke er korrekt, da Immeo Dansk Holding ApS har meddelt, at resultatet er endeligt.

Berlin IV A/S – Meddelelse fra Immeo Dansk Holding ApS om afslutning og endeligt resultat af købstilbud

På vegne af Immeo Dansk Holding ApS, et indirekte datterselskab af Foncière des Régions SA, offentliggøres hermed den som bilag 1 vedlagte meddelelse om afslutning og det endelige resultat af det frivillige offentlige købstilbud til aktionærerne i Berlin IV A/S fremsat 17. november 2015.

Denne meddelelse offentliggøres med henvisning til Bekendtgørelse om Overtagelsestilbud § 21, stk. 3.

Aarhus, december 2015

Jette Jakobsen, næstformand

Kontaktpersoner:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen bedes rettet til bestyrelsens næstformand Jette Jakobsen på tlf. +45 22 96 91 96.

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af i alt ca. 2.735 bolig og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin A/S’ B-aktier har siden 2007 været noteret på NASDAQ OMX Copenhagen. Strategien er at optimere driften og udnytte potentialet i ejendommene med henblik på at forbedre porteføljens værdi og selskabets resultat. www.berlin4.dk

Selskabsmeddelelse Købstilbud nr. 27.pdf Bilag1MeddelelseBerlinIVKoebstilbud.pdf