Berlin IV A/S - Ledelsesændringer i Berlin IV og beslutninger på bestyrelsesmøde

Nasdaq

Selskabsmeddelelse nr. 33/2015
Århus, 21. december 2015
CVR. nr. 29 14 98 60

Ledelsesændringer i Berlin IV og beslutninger på bestyrelsesmøde

Umiddelbart efter Berlin IV’s ekstraordinære generalforsamling i dag konstituerede den valgte bestyrelse sig. Bestyrelsen valgte Thierry Jean-Francois Beaudemoulin som formand for bestyrelsen og Peter Westphal som næstformand.

I overensstemmelse med selskabsmeddelelse nr. 24 af 17. november 2015 fratrådte Søren Krarup dags dato sin stilling som selskabets administrerende direktør. Bestyrelsen udpegede i stedet Myriam Despas som ny administrerende direktør. Selskabets økonomisansvarlige Kasper Thordahl Kronborg fortsætter uændret i sin stilling.

Som oplyst i tilbudsdokumentet offentliggjort den 17. november 2015 af Immeo Dansk Holding ApS (”Immeo”), et indirekte datterselskab af Foncière des Régions SA, har Immeo som nyt moderselskab til Berlin IV til hensigt gennem dets koncernforbundne selskaber, selv at forestå administrationen af Berlin IV’s ejendomsportefølje. Bestyrelsen besluttede derfor at opsige selskabets eksisterende ejendomsadministrationskontrakt med en ekstern leverandør.

Kontaktpersoner:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelesen kan rettes til Kasper Thordahl Kronborg, e-mail:kt@berlin4.dk, telefon: +45 22 16 67 74.

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af 135 ejendomme med i alt 2.735 bolig og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin IV A/S’ B-aktier har siden 2007 været noteret på Nasdaq Copenhagen. www.berlin4.dk

Selskabsmeddelelse33ledelse-1.pdf