Meddelelse#193-Referat af ekstraordinær generalforsamling 21. marts 2016

Glostrup, 2016-03-21 09:30 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

På den ekstraordinære generalforsamling, som blev afholdt i dag i Mermaid A/S, vedtog generalforsamlingen følgende beslutninger:

• at lade Mermaid A/S' aktier slette fra handlen på First North, og
  • at foretage ændring af selskabets vedtægter som følge af den planlagte sletning af aktierne fra handel på First North som nærmere redegjort for i indkaldelsen til den ekstraordinære generalforsamling, der blev offentliggjort ved selskabsmeddelelse nr. 191 af 29. februar 2016.

I forlængelse af den ekstraordinære generalforsamling traf bestyrelsen i Mermaid A/S beslutning om at indgive ansøgning til Nasdaq OMX Copenhagen A/S om at søge selskabets aktier slettet fra handel på First North med sidste handelsdag den 29. marts 2016.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                             Certified Adviser

Henrik Johnsen                           Gert Mortensen

Mermaid A/S                               BDO Statsautoriseret Revisionsaktieselskab Corporate Finance

Tlf. +45 44 52 92 00                     Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                E-mail: gmo@bdo.dk

Mermaid (a part of MultiQ International AB) is Denmark’s leading supplier of digital signage, with offices in Denmark, Norway and Sweden. We have implemented solutions in more than 30 countries. We offer a broad range of products and services for the retail-, the transportation-, the corporate- and the public sectors.

Meddelelse#193-Referat af ekstraordinær generalforsamling 21.pdf