CapManin tulosjulkistukset vuonna 2017

CapMan Oyj Pörssi-ilmoitus - 11.8.2016 klo 8.45

CapManin tulosjulkistukset vuonna 2017

CapMan-konserni julkaisee vuoden 2016 tilinpäätöstiedotteen torstaina 2.2.2017. Vuoden 2016 vuosikertomus julkaistaan helmikuussa 2017 viikolla 8.

Varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 15.3.2017 klo 10.00 Helsingissä. Osakkeenomistajalla on oikeus saada yhtiökokoukselle kuuluva asia yhtiökokouksen käsiteltäväksi. Osakkeenomistajan vaatimus saada asia yhtiökokouksen asialistalle on toimitettava kirjallisesti CapMan Oyj:n hallitukselle viimeistään torstaina 5.1.2017. Vaatimuksen voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen agm@capman.com tai osoitteeseen CapMan Oyj / lakiasiat, Korkeavuorenkatu 32, 00130 Helsinki.

Tilinpäätöstiedotteen lisäksi CapMan-konserni julkaisee vuonna 2017 kolme taloudellista katsausta seuraavasti:

Osavuosikatsaus 1.1.-31.3.2017 perjantaina 5.5.2017

Puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2017 torstaina 10.8.2017

Osavuosikatsaus 1.1.-30.9.2017 torstaina 2.11.2017

Tiedotteet julkaistaan suomeksi ja englanniksi. Tulostiedotteet ovat heti julkaisemisen jälkeen luettavissa myös yhtiön internet-sivulla osoitteessa www.capman.fi.

CAPMAN OYJ

Linda Tierala
Päällikkö, viestintä ja IR

NASDAQ Helsinki
www.capman.fi

CapMan www.capman.fi
CapMan on johtava pohjoismainen pääomasijoitusalalla toimiva sijoitus- ja varainhoitoyhtiö. Yli 25 vuoden ajan olemme kehittäneet yrityksiä ja kiinteistöjä ja tukeneet niiden kestävää kasvua. Olemme sitoutuneet ymmärtämään asiakkaidemme tarpeita jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Tavoitteenamme on tarjota houkuttelevia tuottoja ja innovatiivisia ratkaisuja sijoittajille sekä lisäarvoa tuottavia palveluja sijoitustoiminnan partnershipeille, kasvuhakuisille yrityksille sekä kiinteistöjen vuokralaisille. Partnership-mallilla toimivat sijoitustiimimme eli Buyout, Real Estate, Russia ja Credit sekä osakkuusyhtiömme Norvestia vastaavat itsenäisesti sijoitustoiminnasta ja sijoituskohteiden arvonluontityöstä. CapManin palveluliiketoimintaan kuuluvat muun muassa varainhankinnan, hankinta- ja ostotoiminnan sekä rahastojen hallinnoinnin palvelut sekä sisäisille että ulkoisille asiakkaille. Palveluksessamme on noin 100 pääomasijoittamisen ammattilaista ja hallinnoimme rahastoissamme noin 2,8 miljardin euron pääomia.

HUG#2034552