Tehseen Dahya nimitetty Baswaren Pohjois-Amerikan toiminnasta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 2.11.2016 klo 10:00

Tehseen Dahya on nimitetty Baswaren johtoryhmän jäseneksi ja Pohjois-Amerikan toiminnasta vastaavaksi johtajaksi nimikkeellä Senior Vice President, North America. Hän raportoi Basware Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Tykkyläiselle.

Dahya vahvistaa johtoa sekä strategisesti että operatiivisesti kasvun kiihdyttämiseksi Baswaren avainmarkkinoihin kuuluvassa Pohjois-Amerikassa. Hänellä on lähes kahden vuosikymmenen kokemus yritysten toimitusketjuista ja hankinnasta maksuun -toimialasta. Ennen Baswarelle siirtymistään Dahya oli Baswaren huhtikuussa 2016 ostaman johtavan cloud-pohjaisten ratkaisujen tarjoajan Verianin toimitusjohtaja ja yksi yhtiön perustajista. Aikaisemmin Dahya oli vastuussa Baswaren Pohjois-Amerikan operaatioista, nimikkeellä General Manager, North America.

"Cloud-tuottojen kasvu on Baswaren ensisijainen tavoite, ja Pohjois-Amerikka on yksi avainmarkkinoistamme, missä Baswarella on erittäin suuri kasvupotentiaali verkottuneissa hankinnasta maksuun -ratkaisuissa. Tehseenin nimitys Baswaren johtoryhmään ja Pohjois-Amerikan edustus johtoryhmässämme osoittavat, kuinka tärkeänä pidämme tätä markkina-aluetta. Tehseenin asiantuntijuus ja vahva ymmärrys ja kokemus hankinnasta maksuun -markkinasta sekä sähköisestä hankinnasta ovat korvaamattoman arvokkaita, kun laajennamme Baswaren markkina-asemaa Yhdysvalloissa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen sanoo.

Lisätietoja:

Sijoittajat:
Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Mediatiedustelut:
Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 557 3822, sirje.ahvenlampi@basware.com

Jakelu:

www.basware.fi/sijoittajat

Basware

(Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.