Camilla Wikström nimitetty Metsä Fibren selluliiketoiminnan tuotantojohtajaksi ja Ilkka Poikolainen biotuotetehtaan johtajaksi

Lehdistötiedote 24.10.2017

Camilla Wikström on nimitetty Metsä Fibren selluliiketoiminnan tuotantojohtajaksi ja Metsä Fibren johtoryhmän jäseneksi 1.1.2018 alkaen. Hän toimii tällä hetkellä Äänekosken biotuotetehtaan tehtaanjohtajana. Uudessa tehtävässään Wikström raportoi Metsä Fibren toimitusjohtajalle Ismo Nousiaiselle.

Äänekosken biotuotetehtaan johtajaksi on nimitetty Ilkka Poikolainen 1.1.2018 alkaen. Hän on tällä hetkellä Rauman sellutehtaan johtaja. Poikolainen raportoi uudessa tehtävässä selluliiketoiminnan tuotantojohtajalle Camilla Wikströmille.

Rauman sellutehtaan johtaja nimitetään myöhemmin.

METSÄ FIBRE

Lisätietoja:
Ismo Nousiainen, varatoimitusjohtaja, Metsä Fibre, puh. 050 598 9230

Metsä Fibre
www.metsafibre.fi

Metsä Fibre on johtava biotuotteiden, bioenergian ja sahatavaran valmistaja, jonka selluliiketoiminnan tuotemerkki on Botnia. Yhtiön valkaistut havu- ja koivusellut on kehitetty korkealaatuisen kartongin, pehmo- ja painopaperin sekä erikoistuotteiden valmistukseen. Vuonna 2016 Metsä Fibren liikevaihto oli 1,6 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää noin 1 250 henkilöä. Metsä Fibre on osa Metsä Groupia.