Aegis Security menawarkan komputer mini pertama di dunia yang sepenuhnya melindungi anonimiti anda


LONDON, May 01, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Aegis Security Manufacturing Limited mula menjual komputer mini pertama di dunia yang sepenuhnya melindungi anonimiti anda di internet, serta sebarang maklumat yang disimpan dalam memori dalaman peranti tersebut.

Komputer mini ini dipanggil Aegis One. Peranti kompak ini mengandungi pemproses ARM Cortex 1.4 Ghz yang moden, paparan warna 2.8 inci berciri penuh dengan resolusi 320 * 240 piksel, bekas aluminium logam penuh dan memori dalaman antara 16 hingga 256GB.

Selama lebih daripada dua tahun, Aegis Security telah membangunkan perisian untuk melindungi kerahsiaan kliennya secara pasti, yang kemudiannya disepadukan ke dalam Aegis One. Hasil kerja ini ialah sistem perisian: Aegis VPN - rangkaian maya peribadi dengan seni bina pelayannya sendiri serta saluran komunikasi sehingga 1 gbit, sambungan selamat sepenuhnya serta tiada log; Aegis Crypt ialah sistem penyulitan data moden berpandukan piawai AES-XTS-PLAIN64, kata laluan diperlukan untuk memasuki sistem semasa proses but; Aegis Firewall ialah firewall dikonfigurasikan secara profesional yang menyekat dan menapis semua data masuk dan keluar.

Sistem ini dibina berasaskan pengedaran Debian (sejenis sistem Linux), ia berbeza dalam kebolehpercayaan yang berparas tinggi, antara muka yang mudah dan pilihan pemeribadian yang meluas. Sistem ini membenarkan anda memasang program yang diperlukan untuk aplikasi kerja dan hiburan, repositori pada hari ini mengandungi lebih daripada 1000 program yang berlainan.

Satu ciri penting ialah keupayaan untuk menggunakan Aegis One sebagai dompet perkakasan untuk menyimpan mata wang kripto. Perisian yang dipasang membenarkan anda mencipta akaun untuk lebih daripada 85 jenis syiling popular dalam masa beberapa minit, sementara sistem keselamatan dan penyulitan pastinya akan melindungi dana anda

Aegis One tersedia dengan harga serendah £299, Aegis Security Manufacturing menyediakan penghantaran antarabangsa di seluruh dunia dan waranti pada peranti ialah 1 tahun.

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8b261486-e9ad-4504-9873-9a69318abded

Video yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/86355eeb-7062-47b1-b76e-0706c0587b50


            

Contact Data