Meddelelse vedrørende besiddelse af aktier og stemmerettighederne til disse i Arkil Holding A/S

Nasdaq Copenhagen

Selskabsmeddelelse

Meddelelse vedrørende besiddelse af aktier og stemmerettighederne til disse i
Arkil Holding A/S

28.05.2019

Det meddeles herved under henvisning til § 30, jf. §§ 38-40 i lov om kapitalmarkeder, at Arkil Holding A/S (herefter ”Selskabet”) dags dato har modtaget følgende meddelelser:

J2A Holding ApS har den 28. maj 2019 som led i det tidligere offentliggjorte købstilbud til B-aktionærerne erhvervet nominelt DKK 33.767.700 B-aktier. J2A Holding ApS ejer efter gennemførelse af ovenstående direkte nominelt DKK 6.150.000 A-aktier (hvert A-aktiebeløb på DKK 100 giver 10 stemmer) og direkte nominelt DKK 37.942.800 B-aktier (hvert B-aktiebeløb på DKK 100 giver én stemme) svarende til i alt 89,74 % af den samlede aktiekapital og 95,18 % af de samlede stemmerettigheder i Arkil Holding A/S.

J2A Holding ApS kontrolleres af Selskabets administrerende direktør, Jesper Arkil, der ejer 52,4% af anpartskapitalen og 58,4% af stemmerettighederne i J2A Holding ApS.

Den hidtidige storaktionær Lind Invest ApS har afhændet hele sin aktiebeholdning i Selskabet til J2A Holding ApS og er således ikke længere aktionær i Selskabet.

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til administrerende direktør Jesper Arkil på tlf. 73 22 50 50.

ARKIL HOLDING A/S

Jesper Arkil