Wildflower Ditampilkan dalam Penerbitan NetworkNewsWire Meringkaskan Keuntungan yang Diperoleh Daripada Kanabis


NEW YORK, June 21, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- melalui NetworkWire — Wildflower Brands Inc. (CSE: SUN) (OTCQB: WLDFF) hari ini mengumumkan peletakannya dalam sebuah editorial yang diterbitkan oleh NetworkNewsWire ("NNW"), sebuah syarikat berita dan penerbitan kewangan berbilang aspek untuk entiti swasta dan awam.

Untuk melihat penerbitan penuh yang bertajuk “Mencari Super Nova Seterusnya”, lawati: http://nnw.fm/P7LFo.

Pertumbuhan jualan dari kuartal ke kuartal ialah salah satu penunjuk yang digunakan untuk menyasarkan potentsi ledakan peningkatan. Corak pertumbuhan serupa ditunjukkan oleh banyak syarikat gergasi kanabis sebelum peningkatan harga parabola. Dalam penunjuk yang sama jelas, hasil Wildflower Brands Inc. (CSE: SUN) (OTCQB: WLDFF) kini telah meningkat bagi 11 kuartal berturut-turut, dari kuartal ke kuartal, sejak syarikat tersebut mula menjual produk CBD berdasarkan hem.

Ditubuhkan pada tahun 2012 sebagai sebuah syarikat swasta, Wildflower Brands telah menjadi syarikat awam pada 2014 dan telah mencapai kejayaan sejak itu. Wildflower ialah syarikat kesihatan dan kesejahteraan bersepadu yang mencipta jenama unik yang menggabungkan kesan sinergi tumbuhan dan ekstraknya.

Perihal Wildflower Brands
Wildflower Brands ialah syarikat yang beribu pejabat di Vancouver yang menghasilkan jenama dengan reputasi tinggi dan produk berkualiti yang menggabungkan kesan sinergistik tumbuhan dan ekstraknya. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati tapak web syarikat di www.WildflowerBrands.co.

Perihal NetworkNewsWire
NetworkNewsWire (NNW) ialah syarikat berita kewangan dan pengedaran kandungan yang menyediakan (1) akses kepada rangkaian perkhidmatan talian menerusi NetworkWire untuk mencapai semua pasaran, industri dan demografik sasaran dengan cara yang paling efektif, (2) pengedaran artikel dan editorial kepada 5,000+ saluran berita, (3) perkhidmatan siaran akhbar dipertingkatkan untuk memastikan impak maksimum, (4) pengedaran media sosial menerusi Investor Brand Network (IBN) kepada lebih kurang 2 juta pengikut, (5) kumpulan penuh penyelesaian komunikasi korporat dan (6) penyelesaian liputan berita yang lengkap dengan NNW Prime. Sebagai organisasi berbilang aspek dengan pasukan ekstensif wartawan dan penulis, NNW berada di kedudukan yang unik dan terbaik untuk memenuhi keperluan syarikat swasta dan awam yang ingin mencapai pelabur, pengguna, wartawan dan orang awam dalam skala yang besar. Dengan menapis maklumat yang sarat dalam pasaran hari ini, NNW memberi keterlihatan, pengecaman dan kesedaran jenama tanpa tandingan. NNW ialah tempat berita, kandungan dan maklumat bertemu. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati https://www.NetworkNewsWire.com.
Sila lihat syarat penuh penggunaan dan penafian pada tapak web NetworkNewsWire yang boleh digunakan pada semua kandungan disediakan oleh NNW, sama ada diterbitkan atau diterbitkan semula: http://NNW.fm/Disclaimer.

Terima Isyarat SMS Segera daripada NetworkNewsWire
Hantar “STOCKS” ke 77948

Kenyataan Masa Hadapan

Siaran ini mengandungi kenyataan masa hadapan yang terkandung dalam takrifan Seksyen 27A Akta Sekuriti 1933, seperti yang dipinda dan Seksyen 21E Akta Pertukaran Sekuriti 1934, seperti yang dipinda. Semua kenyataan masa hadapan adalah tidak pasti kerana ia berasaskan jangkaan dan tanggapan semasa berkenaan peristiwa akan datang atau prestasi akan datang untuk syarikat. Pembaca dinasihatkan untuk tidak bergantung sepenuhnya pada kenyataan masa hadapan ini, yang hanya jangkaan dan hanya menyatakan maklumat pada tarikh yang tertera. Dalam penilaian kenyataan tersebut, bakal pelabur perlu menyemak dengan berhati-hati tentang pelbagai risiko dan ketidakpastian yang ditemui dalam siaran ini dan hal yang ditentukan dalam fail SEC syarikat. Risiko dan ketidakpastian ini boleh mengakibatkan hasil sebenar syarikat menjadi sangat berbeza daripada hasil yang ditunjukkan dalam kenyataan masa hadapan.

Komunikasi Korporat:
NetworkWire (NW)
New York, New York
www.NetworkNewsWire.com
212.418.1217 Pejabat
Editor@NetworkWire.com