Seluxit opjusterer forventningerne til regnskabsåret 2018/2019 - Selskabsmeddelelse nr. 9-2018/19

MÅ IKKE OFFENTLIGGØRES, DISTRIBUERES ELLER UDLEVERES HELT ELLER DELVIST, DIREKTE ELLER INDIREKTE, I ELLER TIL USA, AUSTRALIEN, CANADA ELLER JAPAN

Seluxit opjusterer forventningerne til regnskabsåret 2018/2019

Selskabsmeddelelse nr. 9-2018/2019
Aalborg, 10 juli 2019

Seluxit, som blev børsnoteret i november 2018, opjusterer forventningerne til regnskabsåret 2018/2019.

I forbindelse med udarbejdelse af årsrapporten for 2018/19 har Seluxit A/S besluttet at foretage en opjustering af helårsforventningerne til 2018/19, i forhold til de i virksomhedsbeskrivelsen udmeldte forventninger.

Seluxit forventer at omsætningen stiger med op til 50% fra det budgetterede 12 mio. DKK til mellem 17-18 mio. DKK, og forventer at resultatet før skat forbedres med op til knap 1,0 mio. DKK, fra det forventede -6,4 mio. DKK til mellem -5,5 og -6,0 mio. DKK.

Opjusteringen er primært et resultat af det øgede salg af IoT kombinerede hard- og software løsninger til primært SmartMeter segmentet.

Yderligere oplysninger om udviklingen af Seluxit A/S i regnskabsåret 2018/19 vil fremgå af Årsrapporten for 2018/19, som er under forberedelse og vil blive offentliggjort den 25. september 2019, som tidligere meddelt i selskabets finansielle kalender.

Yderligere oplysninger: CEO Daniel Lux.

Du kan også abonnere på vores investornyhedsbrev på https://www.seluxit.com/investors og få vores selskabsmeddelelser direkte i din mail boks. Følg desuden med i nyheder fra Seluxit på

Seluxit A/S
Hjulmagervej 32B
9000 Aalborg
E-mail: investor@seluxit.com
Web: www.seluxit.com
CVR/VAT nr. 29388237
Norden CEF ApS, V/ John Norden
Kongevejen 365, 2840 Holte
E-mail: jn@nordencef.dk
Web: www.nordencef.dk
CVR/VAT nr. 31933048

Om Seluxit:
Seluxit er en Internet of Things (IoT) virksomhed. Vi hjælper producenter af fysiske produkter med at forbinde dem til Internettet, og få værdi af de data der genereres. Millioner af IoT produkter med Seluxit IoT teknologi er allerede på markedet i 19 Europæiske lande, og antallet vokser. Seluxits vision er at blive en væsentlig del af historien om Internet of Things – og hvordan vi som mennesker kan drage fordele af IoT produkter og systemer, samtidig med vi bevarer vores datasikkerhed og privatliv.