Nordic ID Oyj:n yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 1.10.2019 KELLO 12.00

Nordic ID Oyj:n aloittamat yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet. Neuvottelujen lopputuloksena vähennetään kahdeksan (8) työntekijää.

Uudelleenjärjestelyt tehdään kannattavuuden parantamiseksi ja toimintojen tehostamiseksi. Neuvottelujen alkaessa 18. syyskuuta 2019 arvioitiin, että töiden uudelleenjärjestelyt voivat johtaa Suomessa enintään yhdeksän (9) vakinaisen työpaikan vähennykseen. Osalle neuvottelujen piirissä olleista pystytään tarjoamaan uusia työtehtäviä.

Nordic ID Oyj:n palveluksessa on 54 työntekijää, joista Suomessa 45.

Lisätietoja antaa:

Juha Reima, toimitusjohtaja, puh. 050 555 3224
Hyväksytty Neuvonantaja: Aalto Capital Partners Oy, Pekka Halonen, puh. 040 587 7000

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavNaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.4.2018 - 31.12.2018 oli 6,5 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 80 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattuna Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla. www.nordicid.fi