Bluebeam Revu 2019: Noggrannhet, hastighet och standardisering

I Revu 2019 satsar vi på effektivitet och prestanda med snabbare rendering, förbättrade mätningsfunktioner och ett kraftfullt konfigureringsverktyg

PASADENA, Kalifornien, Oct. 29, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Bluebeam, Inc., den branschledande utvecklaren av innovativa tekniklösningar för arkitekt-, ingenjörs- och byggbranschen, lanserar den senaste versionen av Revu – företagets flaggskeppslösning för projekteffektivitet och samarbete.  Med Revu 2019 introduceras funktioner och verktyg som är särskilt framtagna för att höja produktiviteten, ge mer exakta mätningar och förenkla distributionen av programmet i en hel organisation.

”Bluebeam finns för att hjälpa de hårt arbetande personer som ritar och bygger vår värld genom att ge dem de digitala lösningar de behöver för att kunna göra skillnad på jobbet idag”, säger Bluebeams CEO Jon Elliott. ”När vi utvecklade Revu 2019 lade vi fokus på att höja prestandan för alla som är involverade i ett projekt genom funktioner som är direkt inriktade på hastighet, noggrannhet och standardisering. Vi menar att innovation finns i många olika skepnader, till exempel i form av teknik som ger större effektivitet och noggrannhet samtidigt som den gör jobbet enklare.”

Med över 1,6 miljoner användare är Revu den branschledande lösningen för projekteffektivitet och samarbete bland design- och byggexperter världen över. De molnbaserade arbetsflödena för samarbete i Revu hjälper team att hålla alla uppdaterade genom designprocessen, föra projektet framåt under byggprocessen och bevara viktig projektinformation under och efter projektöverlämningen. Ansvarighet kan spåras genom varje steg.

Panorera och zooma sex gånger snabbare
Revu 2019 möjliggör jämn prestanda och snabbare panorering och zoomning genom komplexa ritningar tack vare en ny maskinvaruaccelererad renderingsmotor. Tack vare högre renderingshastigheter, snabbare uppdateringar och kortare inläsningstider kan användaren redan vid start panorera och zooma genom dokument med betydligt mindre fördröjning. Revu 2019 är utformat för att ge mätbara förbättringar av hastigheten som sparar värdefull tid hur stor projektets dokumentuppsättning än är.

Skapa bättre anbud
Exakta beräkningar av resursbehov och kostnadsuppskattningar är extremt viktiga när det gäller att skapa konkurrenskraftiga anbud. Genom Revu 2019 introduceras funktioner som är avsedda att förkorta leveranstiderna, minska riskerna och minimera kostsamma fel redan från början av processen. Det innebär till exempel en automatisk uppmaning om att ställa in skala och möjligheten att ställa in oberoende enheter för olika mätningstyper.

Standardisera på ett ögonblick
Den nya konfigurationsredigeraren i Revu 2019 gör förloppet med att distribuera programmet till hela team och organisationer smidigare, vilket ökar standardiseringen och ger mer konsekventa projekt. Det här nya, användarvänliga och lätta verktyget ger IT-administratörer möjlighet att konfigurera hur Revu införs i hela organisationen, inklusive inställningar, funktioner och plugin-program.

Standard-, CAD- och eXtreme-utgåvorna av Bluebeam Revu 2019 finns nu tillgängliga på bluebeam.se och genom vårt världsomspännande nätverk av återförsäljare.

Bluebeam, Inc.
Över 1,6 miljoner människor i fler än 130 länder förlitar sig på Bluebeams smarta, intuitiva markerings- och samarbetslösningar som avancerar teknikbranschens metoder för att arbeta med, hantera och samarbeta om projekt digitalt. Bluebeam grundades i Pasadena i Kalifornien och har vuxit till att omfatta ytterligare USA-kontor i Kalifornien, Illinois, Texas och New Hampshire liksom kontor i Storbritannien, Tyskland, Danmark och Sverige. Bluebeam är en del av Nemetschek Group. Ladda ner en 30-dagars testversion av Bluebeam Revu på vår webbplats.

Contact: Jannike Reinholdsson jreinholdsson@bluebeam.com +46 844686210