Positiivinen tulosvaroitus: Suomen Hypoteekkiyhdistys päivittää arvionsa vuoden 2019 liikevoitosta

Suomen Hypoteekkiyhdistys

Sisäpiiritieto

2.1.2020 Helsinki klo 17:00

Suomen Hypoteekkiyhdistyksen konsernin koko vuoden 2019 liikevoiton arvioidaan muodostuvan selvästi suuremmaksi kuin vuoden 2018 liikevoiton, koska aiemmin arvioidut talous- ja korkokehitykseen liittyvät epävarmuudet eivät toteutuneet. Vuoden 2018 liikevoitto oli 7,2 miljoonaa euroa.

Aiemmin (31.10.2019) julkaistussa osavuosikatsauksessa vuoden 2019 liikevoiton arvioitiin muodostuvan suuremmaksi kuin vuoden 2018 liikevoiton. Arvioon sisältyi talous- ja korkokehitykseen liittyviä epävarmuuksia. Suomen Hypoteekkiyhdistys julkaisee vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen aiemmin ilmoitetun mukaisesti 31.1.2020.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Ari Pauna, p. (09) 228 361, 050 353 4690
Toimitusjohtajan sijainen Mikko Huopio, p. (09) 228 361, 050 400 2990

Jakelu:
www.hypo.fi

Suomen Hypoteekkiyhdistyksen konserni on ainoa asuntorahoitukseen keskittynyt valtakunnallinen luottolaitos Suomessa. Hypo-konserni myöntää asuntolainoja oman kodin hankkimiseen ja asunnon vaihtamiseen sekä asuntovakuudellisia remontointi- ja kulutusluottoja. Hypo-konserni kehittää asumiseen ja asumisen rahoittamiseen jatkuvasti uusia tapoja ja malleja.

Lue lisää: www.hypo.fi