NORDIC ID OYJ ALOITTAA YHTEISTOIMINTANEUVOTTELUT

NORDIC ID OYJ

YHTIÖTIEDOTE 24.03.2020 KELLO 11:00

Koronaviruspandemian merkittävien markkinavaikutusten seurauksena Nordic ID Oyj sopeuttaa toimintaansa vastaamaan nopeasti muuttunutta tilannetta. Yhtiö aloittaa Suomessa yhteistoimintaneuvottelut tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Neuvotteluissa käsitellään suunniteltuja osa- tai kokoaikaisia lomautuksia henkilöstöön enintään 90 päiväksi. Lomautusten kesto vaihtelisi työtehtävästä riippuen. Sopeuttamistoimet eivät koske tilaustenkäsittelyä ja laskutusta hoitavia henkilöitä.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juha Reima, puh. 050 555 3224

Hyväksytty neuvonantaja: Aalto Capital Partners, puh. 040 587 7000

Jakelu:

www.nordicid.fi

Nordic ID Oyj lyhyesti:

Nordic ID Oyj on suomalainen RFID-teknologiayhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen pilvipohjaista, palveluratkaisua (PaaS, Platform as a Service) tavaravirtojen ja tuotteiden reaaliaikaiseen seurantaan ja hallintaan. Yhtiön liikevaihto tilikaudella 1.1.- 31.12.2019 oli 9,2 miljoonaa euroa. Liikevaihdosta 76 % muodostuu viennistä; yhtiön tavoitteena on vahvistaa entisestään asemaansa Euroopassa sekä kasvattaa markkinaosuuttaan Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Yhtiö on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland-markkinapaikalla. www.nordicid.fi

Liite

Nordic ID yhtiötiedote Yhteistoimintaneuvottelujen käynnistäminen 2403