Talenom Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus omistusosuuden muutoksista (SEB Investment Management)

Talenom Oyj, pörssitiedote 16.10.2023 kello 15.00

Talenom Oyj on vastaanottanut SEB Investment Management Ab:ltä 16.10.2023 ilmoituksen, jonka mukaan SEB Investment Management Ab:n omistamien osakkeiden määrä Talenom Oyj:n kaikista osakkeista on 13.10.2023 tehtyjen osakekauppojen seurauksena laskenut alle 5 prosentin rajan.

SEB Investment Managementin osuudet ilmoituksen mukaan:

% osakkeista
ja äänistä
% osakkeista ja äänistä
rahoitusvälineiden kautta
Yhteenlaskettu
%-osuus
Kohdeyhtiön osakkeiden
ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan
saavuttamisen tai
rikkoutumisen jälkeen
4,91 % 4,91 %45 569 198
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)5,29 % 5,29 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeiden ja äänten lukumääräOsakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja/osakelaji
ISIN-koodi
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI40001535802 239 209 4,91 %
YHTEENSÄ2 239 2094,91 %

Talenom Oyj

Lisätietoja:
Otto-Pekka Huhtala
toimitusjohtaja, Talenom Oyj
otto-pekka.huhtala@talenom.fi

Talenom lyhyesti
Talenom on vuonna 1972 perustettu ketterä ja edistyksellinen tilitoimisto. Liiketoiminta-ajatuksemme on yrittäjien arjen helpottaminen markkinoiden helppokäyttöisimmillä sähköisillä työkaluilla sekä pitkälle automatisoiduilla palveluilla. Kattavien tilitoimistopalvelujen lisäksi tuemme asiakkaidemme liiketoimintaa monipuolisilla asiantuntijapalveluilla sekä rahoitus- ja pankkipalveluilla. Visionamme on tarjota ylivoimaiset tilitoimisto- ja pankkipalvelut pk-yrityksille.

Talenomin kasvuhistoria on ollut vahva – liikevaihdon keskimääräinen vuosikasvu oli noin 17 % vuosina 2005–2022. Talenomin liikevaihto oli noin 102 miljoonaa euroa vuonna 2022, ja yhtiön palveluksessa oli vuoden lopussa reilu 1 300 työntekijää Suomessa, Ruotsissa, Espanjassa ja Italiassa. Talenomin osake on listattu Nasdaq Helsingin päämarkkinalla. Lue lisää: investors.talenom.com/fi