בנק FAB ו- Halo Investing חתמו על מזכר הבנות לקידום עסקי שטרי חוב מוסדיים


אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות, Nov. 29, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- הבנק הראשון של אבו דאבי (FAB), הבנק הגדול ביותר באיחוד האמירויות, ו-Halo Investing, מובילה עולמית להשקעות מוגנות (Protective Investments™), שהמטה שלה נמצא בשיקגו עם משרדים באבו דאבי ובציריך, חתמו על מזכר הבנות (MoU) לקידום עסקי שטרי חוב מוסדייים של FAB בקנה מידה עולמי.

מזכר ההבנות קובע מסגרת לשיתוף פעולה בין FAB ו-Halo באבו דאבי, ומדגיש מחויבות חזקה לחדשנות ומסירות בלתי מתפשרת לספק ללקוחות FAB חוויית השקעה יוצאת דופן.

שטרי חוב מוסדיים, מוצר פיננסי פופולרי בקרב משקיעים המחפשים פרופילי סיכון-תגמול מותאמים אישית, חוו זינוק בביקוש בשנים האחרונות. הטכנולוגיה החדשנית של Halo מייעלת את תהליך ההשקעה עבור שטרות מובנים, ומספקת למשקיעים גישה למגוון רחב של מוצרים מובנים תוך שהיא מאפשרת למוסדות פיננסיים לייעל את ההצעות שלהם.

Sadiq Hussain (סאדיק חוסיין), מנהל בכיר ב-Halo Investing MEA Ltd ב-ADGM, הביע התלהבות משיתוף הפעולה ואמר: "אנו נרגשים לעבוד לצד FAB, מוסד מוערך עם מחויבות חזקה לחדשנות ולהצלחת הלקוחות. על ידי מינוף הטכנולוגיה החדשנית שלנו, FAB ערוך לשנות מחדש את הנוף של שטרי חוב מוסדיים בשווקים הפיננסיים העולמיים".

Michel Longhini  (מישל לונגיני), מנהל גלובלי של בנקאות פרטית ב-FAB, אמר כי על ידי ניצול היכולות של הפלטפורמה של HALO, המטרה שלנו היא לשפר את האפקטיביות, הבהירות והזמינות של שטרות מובנים עבור לקוחותינו. מאמץ זה יאפשר לנו לספק פתרונות השקעה מותאמים אישית יותר, לכוונן פרופילי סיכון-תשואה ולמקסם הזדמנויות השקעה עבור לקוחותינו. שיתוף פעולה זה עולה בקנה אחד עם המסירות שלנו להצלחת הלקוחות והנחישות שלנו להציע מוצרי השקעה חדשניים העונים על הדרישות המשתנות של השוק. אנו מצפים בקוצר רוח לתוצאות האפשריות של שותפות זו ומצפים לעבוד יחד עם HALO כדי לחולל טרנספורמציות חיוביות בהצעת שטרי החוב המוסדיים שלנו.

מזכר ההבנות שנחתם במהלך שבוע הכספים של אבו דאבי (ADFW) ב-ADGM צפוי לאפשר למשקיעים גישה למגוון רחב יותר של מוצרי ופתרונות השקעה, והכל בביטחון ובנוחות הקשורים למובילה פיננסית גלובלית כמו FAB. מזכר הבנות אסטרטגי זה מציב את שני הצדדים לצמיחה והצלחה בנוף הפיננסי העולמי המשתנה ללא הרף.

אודות הבנק הראשון של אבו דאבי (FAB)

עם מטה באבו דאבי עם טביעת רגל גלובלית אסטרטגית ב-20 שווקים, FAB הוא שער המימון והסחר לאזור המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA). עם סך נכסים של 1.2 טריליון דירהם (323 מיליארד דולר) נכון לסוף ספטמבר 2023, FAB הוא בין 50 הבנקים המובילים בעולם לפי שווי שוק ואחד מקבוצות הבנקאות הגדולות בעולם. הבנק מספק מומחיות פיננסית לזיכיון הלקוחות הסיטונאי והקמעונאי שלו בארבע יחידות עסקיות: בנקאות השקעות, בנקאות תאגידית ומסחרית, בנקאות צרכנית ובנקאות פרטית גלובלית. FAB נסחר בבורסה לניירות ערך באבו דאבי (ADX) ומדורג Aa3/AA-/AA- על ידי מודי'ס, S&P and Fitch, בהתאמה, עם תחזית יציבה. בנושא קיימות, FAB מחזיק בדירוג MSCI של 'A', המדורג גם בין 10% המובילים של הבנקים בעולם על ידי ציוני ESG של Refinitiv והביצועים הטובים ביותר באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.  FAB הוא שותף אסטרטגי בוועידת הצדדים ה-28 לשינוי האקלים של האו"ם (COP28), המתקיימת באיחוד האמירויות בין התאריכים 30 בנובמבר עד 12 בדצמבר 2023.

למידע נוסף, בקרו באתר: www.bankfab.com

אודות Halo Investing

Halo Investing, Inc, שנוסדה ב-2015, היא פלטפורמה טכנולוגית עטורת פרסים שמשנה את אופן השימוש בפתרונות השקעה מגנים ברחבי העולם. Halo, שהמטה שלה נמצא בשיקגו, עם משרדים באבו דאבי ובציריך, מבצעת דמוקרטיזציה של הגישה לפתרונות השקעה שלא היו זמינים בעבר לרוב המשקיעים. Halo קיבלה מספר גדל והולך של אותות כבוד ולאחרונה נבחרה לאחת מעשר החברות החדשניות ביותר של Fast Company.

Halo Investing MEA Ltd באבו דאבי מוסדרת על ידי הרשות הרגולטורית לשירותים פיננסיים של ADGM.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר: www.haloinvesting.ae

לפניות בנושא מדיה, אנא צרו קשר:

First Abu Dhabi Banking
PR & Media Team
PRandmedia@bankfab.com

Halo Investing
Vladislav Moldavskiy
vlad.moldavskiy@haloinvesting.com