Floship Dianugerahkan Dengan Anugerah Deloitte Rising Star


HONG KONG, Jan. 29, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- Floship, penyedia penyelesaian rantaian bekalan berkitar global terkemuka untuk jenama e-dagang, teruja umumkan ia diiktiraf sebagai penerima anugerah Syarikat Deloitte Rising Star pada program berprestij Hong Kong's Technology & Rising Star (HKTF). Anugerah itu disampaikan kepada Floship pada majlis eksklusif malam tadi, menandakan satu kejayaan penting syarikat itu.

Program Deloitte HKTF, sub-program Deloitte China Technology Fast, berfungsi sebagai platform untuk perusahaan tempatan yang berkembang pesat dan inovatif mempamerkan keunggulan pasaran mereka, berangkaian dengan rakan peniaga yang berjaya dan memperoleh pengiktirafan yang lebih luas sambil meningkatkan jenama bakat mereka di seluruh Asia rantau Pasifik. Anugerah ini menggariskan komitmen Floship terhadap inovasi dan pertumbuhan pesat dalam sektor teknologi dan perniagaan.

Menyatakan kegembiraannya, Ketua Pegawai Eksekutif Floship Joshua Tsui menyatakan, "Menerima Anugerah Deloitte Rising Star adalah penghormatan yang luar biasa untuk Floship. Ini adalah bukti dedikasi dan kerja keras pasukan kami, serta kepercayaan dan sokongan pelanggan dan rakan kongsi yang dihargai. Pengiktirafan ini mengukuhkan kedudukan kami sebagai peneraju dalam industri dan mendorong kami untuk terus menolak sempadan dan mencapai kejayaan yang lebih besar.”

Sebagai penerima anugerah Rising Star, Floship kini menyertai barisan pemenang HKTF terdahulu yang dihormati seperti WeLab, Klook, Tencent dan Bytedance. Pengiktirafan ini mengukuhkan lagi kedudukan Floship dalam kalangan syarikat paling inovatif dan berpotensi di rantau ini dan mencerminkan komitmen syarikat terhadap penyelesaian logistik e-dagang yang cemerlang dan berpandangan jauh.

Penghargaan ini datang pada masa pengembangan dan kemajuan yang ketara untuk Floship, ketika syarikat terus mentakrifkan semula landskap logistik dan rantaian bekalan melalui teknologi canggih dan tawaran perkhidmatan yang tiada tara. Anugerah ini berfungsi sebagai pengesahan komitmen Floship untuk menyampaikan nilai luar biasa kepada pelanggannya dan mewujudkan kehadiran global yang semakin berkembang.

Floship berharap dapat memanfaatkan pengiktirafan ini untuk meningkatkan lagi kedudukan pasarannya dan memacu kejayaan berterusan dalam industri apabila ia beralih ke fasa pengembangan yang seterusnya merentasi Greater Bay Area, Asia Pasifik dan rantau EMEA.

Perihal Floship

Penyelesaian ekosistem rantaian bekalan berkitar global Floship merangkumi seluruh aspek rantaian bekalan global, memastikan usaha operasi minimum untuk perniagaan e-dagang dan membolehkan pemilik perniagaan menumpukan perhatian terhadap memacu pertumbuhan dengan fleksibiliti pelaburan sambil memperoleh ketenangan fikiran dalam pelaksanaannya. Ketahui lebih lanjut di www.floship.com atau ikuti kami di LinkedIn.

Hubungan Media

James Linacre,
Ketua PR & Komunikasi
pr@floship.com