The Sanborn Map Company, Inc מרחיבה את הנוכחות הגלובלית עם השקת Sanborn Geophysics, ULC


קולורדו ספרינגס, קולורדו, Feb. 01, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

חברת The Sanborn Map Company, Inc. שמחה להודיע על הקמת חברת הבת הקנדית שלה, Sanborn Geophysics, ULC הממוקמת ממש מחוץ לטורונטו. Sanborn Geophysics תתמקד בשירותי סקר גיאופיזי ובמכירת ציוד, ותפתח שוק חדש ל- Sanborn.

עם מחויבות לקידום יכולות איסוף נתונים גיאו-מרחביים וסקר אווירי, Sanborn Geophysics מתבססת על מומחיות הנתונים הגיאו-מרחביים הנרחבת של Sanborn. ג'ון קופל (John Copple), מנכ"ל Sanborn, אמר: "יצירת Sanborn Geophysics מרחיבה את יכולות איסוף הנתונים הגיאו-מרחביים והסקר האווירי הנרחבות ממילא של Sanborn. אנחנו נמצאים בעמדה ייחודית לא רק לאסוף נתונים מיוחדים, אלא לעשות זאת עם הציוד החדיש שלנו".

Sanborn Geophysics התאפשרה על ידי רכישת נכסים מ Nuvia Dynamics, Inc. Sanborn הצליחה גם לשכור עובדים בעלי רקורד מוכח בטכנולוגיית סקר גיאופיזיקה לאייש את Sanborn Geophysics. לחלק מעובדי Sanborn Geophysics יש מעל 25 שנות ניסיון ועבדו בעבר עבור Nuvia Dynamics Inc (לשעבר Pico Envirotec Inc). לשתי החברות הקודמות יש רקורד מכובד של הישגים בפיתוח טכנולוגיות סקר גיאופיזיקליות לחיפושי מינרלים/נפט ויישומים גיאוטכניים. Sanborn נתמכה על ידי The Environmental Financial Consulting Group, LLC (EFCG). התנאים לא נחשפו.

"Sanborn Geophysics תיצור הזדמנויות חדשות עבור החברה הן ברמה המקומית והן ברמה הבינלאומית. השקעה זו נועדה לספק את הפתרונות הגיאו-מרחביים הטובים ביותר עבור לקוחותינו", אמר קופל.

אודות The Sanborn Map Company

הובלתה של Sanborn ביצירת נתונים מרחביים באיכות גבוהה החלה בשנת 1866. כיום Sanborn נמצאת בחוד החנית של איסוף נתונים מרחביים וחדשנות טכנולוגית ומחויבת להציע ללקוחות את הטוב ביותר בפתרונות גיאו-מרחביים מקיפים ומתקדמים המותאמים למצבם. כאחת הספקיות הגדולות ביותר של מוצרי ושירותי GIS מקצה לקצה בארה"ב, ההצעות של Sanborn כוללות: צילומי אוויר זוויתיים ואנכיים, לידאר, סונאר, נתונים גיאופיזיים והיפרספקטרליים ומיפוי, אחסון והזרמה מאובטחים של נתונים ממרכז הנתונים שלנו, ניתוח מרחבי, פיתוח יישומים מותאמים אישית, תכנון אסטרטגי וייעוץ טכני של GIS-IT, נתונים מסחריים ופלטפורמות ענן, פתרונות גיאו-מרחביים SAAS של Sanborn, הגדלת צוות ושירותים מנוהלים של תוכנית GIS. היתרון של Sanborn הוא לעזור ללקוחות לזהות את הנתונים והטכנולוגיה הנכונים, וליצור פתרונות התואמים את הצרכים, התקציב ודרישות המערכת שלהם. הסמכת ISO 9001:2015 של Sanborn היא הדגמה נוספת למחויבותה לאיכות.

למידע נוסף:

:For Media Inquiries
Tom Harrington Jr, PhD
Chief Marketing Officer
tharrington@sanborn.com
  7057 413 (617)