KFSH&RC שואף להיות חלוץ במקסום ערך ההוצאה על בריאות

ד"ר אל פיאד מהרווארד: אנו ממנפים טכנולוגיה כדי להתמודד עם אתגרי בריאות גלובליים



ריאד, ערב הסעודית, May 12, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) -- ד"ר מג'יד אל פיאד (Dr. Majid Al Fayyadh), מנכ"ל King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל (KFSH&RC) הצטרף לכנס הקריאייטיב של המפרץ (GCC) בהרווארד 2024. האירוע, GCC בהרווארד, מאורגן על ידי The Diwan, ארגון המנוהל על ידי סטודנטים לתארים מתקדמים באוניברסיטת הרווארד. בנאומו, ד"ר אל-פיאד הציג את המסע של KFSH & RC מאז הקמתו בריאד לפני כמעט חמישה עשורים, והדגיש כיצד הוא הפחית באופן משמעותי את הצורך של חולים לנסוע לחו"ל לטיפול רפואי. KFSH&RC התפתח לספק מוביל של שירותי בריאות שלישוניים וכיום מציע טיפולים חדשניים למחלות לב, גידולים, השתלות איברים והפרעות גנטיות.

ד"ר אל פיאד דיבר על הפיכתו של KFSH&RC לקרן עצמאית ללא מטרות רווח. מהלך זה, הוא ציין, עולה בקנה אחד עם החזון האסטרטגי של הארגון להפוך למוביל חדשנות עולמי בתחום הבריאות, תוך שימת דגש על מצוינות, חדשנות והשקעה בטכנולוגיה חדשנית כדי להתמודד עם אתגרי הבריאות העולמיים.

"ההנהגה הסעודית התוותה חזון ברור עבור KFSH&RC, המחויב על ידי צו מלכותי ההופך את בית החולים לקרן עצמאית ללא מטרות רווח", הצהיר ד"ר אל פיאד.

הוא הוסיף והדגיש כי שינוי זה מבקש להעלות את תקני הבריאות העולמיים באמצעות הגברת העצמאות והגמישות. שינוי זה יאפשר ל- KSFH&RC לייעל את השירותים הקיימים, לחפש הזדמנויות חדשות ולהפנות משאבים ליוזמות המקדמות את בריאות האדם ורווחתו הן בתוך הממלכה והן בעולם. בסופו של דבר, מהלך זה מחזק את המסירות של KFSH&RC למצוינות ממוקדת מטופל.

ד"ר אל פיאד ציין כי בית החולים ומרכז המחקר KFSH&RC רואה את עצמו כמוביל במיקסום הערך של הוצאות הבריאות, תוך דבקות בפרקטיקות מבוססות ראיות כדי להבטיח תוצאות אופטימליות למטופלים. הוא שואף להישאר בחזית החדשנות העולמית בתחום הבריאות, עם יוזמות שנועדו להגדיל את השוויון והגישה לבריאות ברחבי העולם. כדי להשיג זאת, KFSH&RC ימשיך להשקיע במתקנים רפואיים מתקדמים, ציוד אבחון מתקדם וטכנולוגיות טיפול חדישות. בהתבסס על ההתקדמות הקיימת בתחומים כמו טיפול בתאי T CAR, ניתוחים רובוטיים, השתלות איברים ורפואה מותאמת אישית, המוסד שואף להשיג תחרותיות עולמית. זה ייתמך עוד יותר על ידי טיפוח כוח עבודה יוצא דופן, חתירה לפריצות דרך ברמה של פרס נובל, וחיזוק שיתופי פעולה בינלאומיים אסטרטגיים.

ד"ר אל פיאד הצטרף לפאנל שהתמקד בנוף המתפתח של מגזר הבריאות ובתוצאות החיוביות של השינוי המתמשך של KFSH&RC בטיפול בחולים. הוא התייחס גם לאתגרים הנוכחיים וחזה התפתחויות עתידיות במגזר הבריאות, תוך הדגשת ההשפעה העמוקה של חידושי בית החולים על התקדמות הבריאות העולמית. בנוסף, ד"ר אל-פיאד הדגיש את התפקיד האפקטיבי של היוזמות הטרנספורמטיביות של בית החולים בתיאום עם יעדי תוכנית השינוי במגזר הבריאות וחזון סעודיה 2030.

KFSH&RC מוכר כאחד המוסדות העולמיים המובילים המספקים שירותי בריאות מיוחדים, מניעים חדשנות ומשמשים כמרכז מחקר והדרכה רפואי מתקדם. הוא מחויב לפיתוח טכנולוגיות רפואיות ולהעלאת תקני הבריאות ברחבי העולם, יצירת שותפויות עם מוסדות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים מובילים כדי לספק שירותים ברמה עולמית בתחומים קליניים, מחקריים וחינוכיים.

זו השנה השנייה ברציפות ש-KFSH&RC שומר על מעמדו כמוסד המוביל בממלכה ומדורג במקום ה-20 בעולם בין 250 המרכזים הרפואיים האקדמיים המובילים בעולם. הוא מוכר גם כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בממלכת ערב הסעודית ובמזרח התיכון בשנת 2024, על פי Brand Finance, ודורג בין 250 בתי החולים המובילים בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.

אודות בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל:

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל King Faisal Specialist Hospital & Research Centre עומד בין המובילים העולמיים במתן שירותי בריאות מיוחדים, הנעת חדשנות ומשמש כמרכז מחקר והדרכה רפואי מתקדם. באמצעות שותפויות אסטרטגיות עם מוסדות מקומיים, אזוריים ובינלאומיים בולטים, בית החולים מוקדש לקידום טכנולוגיות רפואיות והעלאת תקני הבריאות ברחבי העולם.

בית החולים הבטיח את מעמדו כמותג המוביל במגזר הבריאות ברחבי ממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, וציין את שנתו השנייה ברציפות כמותג הבריאות היוקרתי ביותר. הוא מדורג במקום ה-9 בממלכה ובמקום ה-28 במזרח התיכון. בית החולים מבדיל את עצמו כבית החולים היחיד בעולם שפרץ לעשרת המותגים המובילים בארצו, כפי שהודגש בשני דוחות של "Brand Finance" על 50 המותגים היוקרתיים והנחשבים ביותר בערב הסעודית ועל 150 המותגים היוקרתיים ביותר במזרח התיכון בשנת 2024.

בשל תוכניות השינוי וחזון 2030 של הממלכה, שהושק על ידי יורש העצר וראש הממשלה - כדי לחזק את מנהיגות הממלכה במגזר הבריאות העולמי, KFSH&RC התגלה כמרכז רפואי אקדמי מוביל במזרח התיכון ובאפריקה. הוא שמר על הדירוג ה-20 שלו בעולם זו השנה השנייה ברציפות ב-2024, לפי "Brand Finance". בנוסף, הוא דורג בין 250 בתי החולים המובילים בעולם בשנת 2024 על ידי המגזין האמריקאי "ניוזוויק".

למידע נוסף אנא צרו קשר עם:

Mr. Essam AlZahrani, Acting Head of Media Affairs, 0555254429

Mr. Abdullah Alown, Media Coordination Officer, 0556294232

תמונות יח"צ הנלוות להודעה זו זמינות בכתובת:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d9d0ed27-fa87-49ac-b72b-ccf5b5843637
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/682fadee-20a5-4328-bf00-e036bc3350fd