Outokumpu Oyj:n omien osakkeiden luovutus

Outokumpu Oyj
13.9.2019 klo 11.00

Outokumpu Oyj:n omien osakkeiden luovutus

Outokummun hallussa olevien omien osakkeiden kokonaismäärä on vähentynyt 2 877 osakkeella. Osakemäärän vähentyminen on seurausta yhtiön tänään maksamista osakepalkkioista.

Muutosten jälkeen yhtiön omien osakkeiden lukumäärä on 4 984 661.

Osakelaji: OUT1V
Osakemäärä: 2 877
Hinta/osake: vastikkeeton

Lisätietoja:

Sijoittajat: Aki Vesikallio, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 050 544 8925

Media: Konserniviestintä, puh. (09) 421 3840

Outokumpu Oyj

Outokumpu on ruostumattoman teräksen ykkönen maailmassa. Asemamme perustuu kykyymme räätälöidä ruostumatonta terästä lähes mihin tahansa muotoon ja käyttötarkoitukseen. Ruostumaton teräs on ympäristöä säästävä, kierrätettävä ja luja materiaali, joka on suunniteltu kestämään ikuisesti. Yhteiskunnan perusrakenteiden ja kuuluisien maamerkkien lisäksi asiakkaamme valmistavat ruostumattomasta teräksestä tuotteita kotitalouksien ja teollisuuden käyttöön. Tavoitteenamme on olla vuoteen 2020 mennessä ruostumattoman teräksen johtaja, joka luo alan parhaan arvon olemalla asiakassuuntautunut ja tehokas. Outokummun palveluksessa on 10 000 ammattilaista yli 30 maassa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja yhtiön osake on listattu Nasdaq Helsingissä.
www.outokumpu.fi