קוריה ממנה את סטיב לאווזולי לסגן נשיא, מוצרים ביולוגיים


אולבני, ניו יורק, Feb. 23, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) --

Curia, חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, הודיעה היום כי מינתה את סטיב לאווזולי (Steve Lavezoli) לסגן נשיא לתכשירים ביולוגיים החל מה-26 בפברואר. לאווזולי יוביל את חטיבת הביולוגיה של Curia, ויפקח על שירותי הגילוי, הפיתוח והייצור שלה.

"זו תקופה מרגשת עבור הצוות הביולוגי שלנו, ואנחנו שמחים על הצטרפותו של סטיב", אמר מנכ"ל Curia, פיליפ מקנאב (Philip Macnabb). "רוחב הניסיון יוצא הדופן של סטיב בהובלת פעילויות מסחריות לפיתוח וייצור תרופות ביולוגיות הופך אותו למתאים באופן טבעי להוביל את מאמצי הביולוגיה שלנו. תחת הדרכתו, יש לי ביטחון מלא שנקדם את משימתנו לשנות חיים במדעי החיים".

לאחרונה עבד לאווזולי עבור Scorpius Biologics, סטארט-אפ CDMO המתמקד בפיתוח וייצור תכשירים ביולוגיים הקשורים לחיידקים ויונקים כסגן נשיא לפעילות מסחרית. לפני שהצטרף לסקורפיוס, הוא עבד ארבע שנים בחברת Catalent Biologics, שהתמקדה בפיתוח עסקי של תרופות בארה"ב עבור תוכניות קליניות בשלבים מוקדמים ולאחר מכן התמקדה בשילוב תוכניות מסחריות. הוא גם עבד 12 שנים בתעשיית הגזים התעשייתיים בחברת Linde Gas לפני שהצטרף ל-W.L. Gore בחטיבת הביו-פרמצבטיקה של הסטארט-אפים כדי לעבוד על תפקיד מסחרי עסקי/פיתוח שוק עבור חומרים חד-פעמיים של תרופות בתפזורת. הוא בעל תואר ראשון בהנדסה כימית מאוניברסיטת פנסילבניה.

"Curia מחזיקה בעמדה ייחודית בתעשיית ה-CDMO עם היצע מרשים מקצה לקצה", אמר לאווזולי. "זה כבוד להצטרף לצוות עם מומחיות מדעית כה עמוקה ומטרה מונעת ערכים כדי ליצור השפעה חיובית על חיי המטופלים".

למידע נוסף על ההיצע הביולוגי של Curia כאן: https://curiaglobal.com/biologics/

אודות Curia
Curia הוא ארגון מוביל למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים (CDMO) עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, רשת משולבת של 27 אתרים גלובליים ויותר מ-3,500 עובדים המשתפים פעולה עם לקוחות ביו-פרמצבטיקה כדי להביא טיפולים משני חיים לשוק. היצע המוצרים הביולוגיים והמולקולות הקטנות שלנו משתרע בזכות חשיפה באמצעות מסחור, עם יכולות רגולטוריות ואנליטיות משולבות. המומחים המדעיים והמתקנים המתקדמים שלנו מספקים את החוויה הטובה מסוגה בייצור חומרים תרופתיים ומוצרי תרופות. מסקרנות לריפוי, אנו מספקים כל צעד כדי לשפר את חיי המטופלים. בקרו אותנו בכתובת curiaglobal.com.

:Corporate Contact
Viana Bhagan
Curia
+1 518 512 2111
corporatecommunications@CuriaGlobal.com

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/f9784607-495c-40d3-9e39-b65c8147d1c5