INCAP TARKENTAA TULOSENNUSTETTAAN

Incap-konsernin liikevaihto oli tammi-syyskuussa 64,4 miljoonaa euroa ja katsauskauden liikevoitto 1,2 miljoonaa euroa. Liikevaihdon kasvun vuonna 2000 arvioidaan toteutuvan aiemmin julkistetun mukaisesti ja olevan noin neljänneksen edellisen vuoden liikevaihtoa suurempi. Konsernin liikevoitto on edellisen vuoden tasolla.

Vuoden viimeisen neljänneksen kannattavuuteen vaikuttanevat arvioitua enemmän elektroniikkaliiketoiminnan toimitusketjun eri vaiheisiin sisältyvien komponenttien saatavuusongelmat, jotka siirtävät osan ennustetuista toimituksista vuoden 2001 alkupuoliskolle. Huonekalutoimialan kasvu ja kannattavuus kehittyvät suunnitellusti.

Taloudellinen informaatio vuonna 2001

Incap Oyj tiedottaa vuonna 2001 taloudellisesta kehityksestään vuosineljänneksittäin. Yhtiö julkistaa tilinpäätöstiedotteen ja vuosikertomuksen vuodesta 2000 sekä osavuosikatsaukset tammi-maaliskuulta, tammi-kesäkuulta sekä tammi-syyskuulta.

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2000 julkistetaan perjantaina 16.2.2001 ja vuosikertomus viikolla 12. Vuoden 2001 osavuosikatsaukset julkistetaan tammi-maaliskuulta torstaina 10.5.2001, tammi-kesäkuulta torstaina 16.8.2001 sekä tammi-syyskuulta keskiviikkona 6.11.2001. Varsinainen yhtiökokous pidetään keskiviikkona 18.4.2001 Oulussa.

Yhtiö julkistaa taloudellisen informaationsa sekä suomen- että englanninkielisenä. Julkistetut tiedotteet ovat luettavissa myös yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.incap.fi.

Toimitusjohtaja Kari Saarinen tytäryhtiöiden hallituksiin

Incap Oyj:n toimitusjohtaja Kari Saarinen valittiin tänään pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa Incap Electronics Oy:n hallituksen jäseneksi Markku Keski-Filppulan jätettyä paikkansa hallituksen jäsenenä.

Toimitusjohtaja Kari Saarinen valittiin myös Incap Furniture Oy:n hallituksen jäseneksi tänään pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa. Hän toimii hallituksen puheenjohtajana.

Helsingissä, joulukuun 14. päivänä 2000

INCAP OYJ