Nokia toimittaa laajakaistapohjaisen DSL Multimedia tilauspalvelu -ratkaisun Chunghwa Telecomille Taiwaniin

Nokia on allekirjoittanut sopimuksen liitäntäverkkoalustan toimittamisesta johtavalle taiwanilaiselle operaattorille Chunghwa Telecomille. Nokian laajakaistainen, reaaliaikainen DSL-ratkaisu mahdollistaa Chunghwa Telecomille Multimedia on Demand (MoD) -tilauspalvelut.

Nokia toimittaa Chunghwalle liitäntäverkkoelementtejä, jotka helpottavat siirtymistä tavallisista Internet-palveluista laajakaistapohjaisiin, reaaliaikaisiin mediapalveluihin. Nokian laajakaistaratkaisu mahdollistaa Chunghwan asiakkaille valikoiman multimediatilauspalveluita.

Asiakkaita nämä palvelut hyödyttävät sillä he voivat tilata katseltavakseen videoita TV:n kautta (True Video on Demand) heti tai silloin kun heille parhaiten sopii (Near Video on Demand). Lisäksi eteen- ja taaksekelaus on nopeaa päätelaitteen kautta.

"Laajakaistaisen DSL-teknologian ansiosta mahdollistuvat multimediatilauspalvelut ovat meille tärkeitä ja ne ovat suuri askel eteenpäin tuodessamme kuluttajille informaatio- ja viihdepalveluita, joita he voivat hallita itse. Tämän ratkaisun ansiosta kuluttajien on mahdollista itse valita milloin ja mitä he haluavat TV:stä katsoa", sanoo toimitusjohtaja John Hsueh Chunghwa Telecomin North Business Groupista.

"Olemme erittäin iloisia sopimuksestamme Chunghwa Telecomin kanssa. Tämä on meille tärkeä virstanpylväs, se on osoitus Nokian sitoutumisesta laajakaistateknologiaan sekä korostaa samalla Nokian kykyä tarjota palvelun tarjoajille uusia ja jännittäviä laajakaistapohjaisia medialiiketoiminta-mahdollisuuksia. Operaattoreille Nokian DSL-ratkaisu tuo lisää liikevaihtoa uusien Internet-palveluiden myötä", toteaa markkinointi- ja myyntijohtaja Mark Slater Nokian laajakaistaverkko-yksiköstä.

Chunghwa Telecom on Taiwanin valtion omistama johtava operaattoriyritys ja se toimii sekä kotimaisilla että kansainvälisillä markkinoilla.

Lisätietoja antaa:

Nokia Networks