Presseinvitasjon: Telenors fremtidshus åpner dørene 26.10

Telenor arrangerer et pressemøte i forkant av den offisielle åpningen av fremtidshuset, hvor blant andre konserndirektør for teknologi- og FoU-direktør i Telenor, Berit Svendsen, vil være til stede. Programmet vil gi et innblikk i hvordan forskerne jobber i forhold til innovasjon og nye tjenester innen IKT, og vi vil vise konkrete scenarier og demonstrasjoner på mulige nye anvendelser i hjem- og familiesammenheng.

Fremtidshuset er realisert i et samarbeid mellom Telenor og Husbanken, som også vil være til stede på pressemøtet. Øvrige eksterne samarbeidspartnerne i denne første fasen er Intelli og Bang & Olufsen. Også andre aktører vil bli invitert til å delta i forsknings- og utviklingssamarbeid med Telenor fremover - med utgangspunkt i Fremtidshuset.

Tid: Fredag 26.oktober, kl 11.30 - 12.30
Sted: Fremtidshuset, Gamle Snarøyvei 1, Fornebu

Slik finner du fram:
Når man kommer ut av tunnelen etter avkjøringen fra E18 til Snarøya, tar man til venstre i første lyskryss, og deretter til høyre i retning SAS-hotellet. Man tar til høyre i lyskrysset ved hotellet. Det første huset på høyre side av veien er Fremtidshuset.

Mer informasjon om fremtidshuset finnes på www.fremtidshuset.com

Velkommen til fremtidshuset på Fornebu fredag 26.10 kl 11.30