Presentasjon av Telenors kvartalsresultat

Auditoriet i Telenor Expo,
Universitetsgt. 7 i Oslo
Tirsdag 30. oktober kl 0900

Konsernsjef Tormod Hermansen og konserndirektør for økonomi og finans Torstein Moland vil presentere resultatet for tredje kvartal.

Pressekonferansen vil bli sendt på Internett og presentasjonene som brukes under pressekonferansen og kvartalsrapporten vil bli gjort tilgjengelig på www.telenor.no og www.telenor.com

Det vil også bli avholdt en egen analytikerkonferanse kl 1030 på samme sted.

Kl. 1500 arrangeres en internasjonal telefonkonferanse om kvartalsresultatet. For deltakelse ring telefon + 44 (0) 208 400 6324 og oppgi "Telenor" som selskapsnavn for konferansen.

Telenor:
Telenor er et av Norges største verdiskapende selskaper med en omsetning i 2000 på rundt 37,6 milliarder kroner og med om lag 20.200 årsverk i inn- og utland. Telenor er markedsleder i Norge innen telekommunikasjon, datatjenester og medieformidling. Internasjonalt øker Telenor satsingen spesielt på mobil, Internett, TV-distribusjon og satellittkommunikasjon. Telenor skal til enhver tid tilby kunder både hjemme og i utlandet løsninger av høy kvalitet til konkurransedyktige priser og bidra til økt verdi for våre aksjonærer. Telenor er notert på Oslo Børs (TEL) og på Nasdaq i New York (TELN)