Nokia toimittaa DSL-laajakaistaverkon laajennuksen Hebei Telecomille Kiinaan

Nokia toimittaa DSL-laajakaistaratkaisun laajennuksen Hebei Telecomille Kiinaan. Nopeat Internet yhteydet mahdollistava verkko toimii Hebein maakunnan tärkeimmissä kaupungeissa. Yksi näistä on pääkaupunki Shijiazhuang.

Nokia toimittaa D50e DSLAM (Digital Subscriber Line Access Multiplexer) -järjestelmän ja siihen liittyvät palvelut. Toimitukset aloitetaan heti.

"Olemme hyvin tyytyväisiä jatkaessamme yhteistyötämme Hubei Telecomin kanssa. Tämä sopimus korostaa Nokian järjestelmien luotettavuutta, toimituskykyä sekä hyviä tukipalveluita yhdellä nopeimmin kasvavista laajakaistamarkkinoista maailmassa", sanoo johtaja Andrew Page Nokia Networksista.

Nokia D50e on joustava, kaksivaiheinen asynkroniseen toimintaan perustuva DSLAM (Digital Subscriber Access Line Multiplexer) -järjestelmäalusta, jonka avulla operaattorit pystyvät tarjoamaan asiakkailleen kattavan joukon huippuluokan DSL-palveluita. Yhdessä Nokian muiden Internet-tuotteiden kanssa Nokia D50e mahdollistaa optimaalisen laajakaistaisen DSL-yhteyden.

Nokia on Kiinan johtavia tietoliikennetoimittajia. Nokialla on Kiinassa yli 20 myyntitoimistoa, kahdeksan yhteisyritystä ja kaksi tuotekehitysyksikköä. Henkilöstömäärä on yli 5500.

Lisätietoja antaa:

Nokia Networks