Gunnebo: Finansiell information från Gunnebo 2007

Finansiell information från Gunnebo 2007 Finansiell information från Gunnebo AB kommer att ske vid följande tillfällen under 2007: 8 februari: Bokslutskommuniké 2006 samt fjärde kvartalets resultat 2006, Telefonkonferens kl 10.00 Vecka 10: Distribution av den svenska årsredovisningen 2006 28 mars: Årsstämma i Göteborg 26 april: Första kvartalets resultat 2007 19 juli: Andra kvartalets resultat 2007 25 oktober: Tredje kvartalets resultat 2007 8 november: Kapitalmarknadsdag i Stockholm (prel.) 7 februari 2008: Bokslutskommuniké 2007 samt fjärde kvartalet resultat 2007. GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Janerik Dimming, Informationsdirektör Gunnebo AB, tel.031-83 68 03, mobil: 0705-83 68 03, eller e-mail janerik.dimming@gunnebo.com www.gunnebo.com Säkerhetskoncernen Gunnebo har en årlig omsättning på 6 600 miljoner kronor och 7000 anställda. Vi tillhandahåller integrerade säkerhetslösningar till bank, detaljhandel och anläggningar i behov av högsäkerhetsskydd. Vår erfarenhet och närvaro gör din värld säkrare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=353507&fn=wkr0001.pdf Finansiell information från Gunnebo 2007