Investor: Inbjudan Bokslutskommuniké 2006

Inbjudan Bokslutskommuniké 2006 Inbjudan till press och aktiemarknad i samband med Investor AB:s bokslutskommuniké för 2006 Press- och analytikerträff Torsdagen den 18 januari klockan 11.00 på Arsenalsgatan 8C.Vd och koncernchef Börje Ekholm och finansdirektör Lars Wedenborn presenterar bokslutskommunikén för 2006. Presentationsmaterialet kommer att läggas ut på www.investorab.com efter mötet. Telefonkonferens och webbsändning Torsdagen den 18 januari klockan 15.00. Ring +46 8 505 201 10, +44 20 7162 0025 eller +1 334 323 6201 för att deltaga i telefon-konferensen. Du kan även se och höra presentationen direkt eller i efterhand på Investors hemsida www.investorab.com. Vänligen meddela eventuell närvaro till press- och analytikerträffen respektive telefonkonferensen på e-post till helen.jonsson@investorab.com eller på 08-614 2046. Publicering av rapporten beräknas ske kring kl. 08.30 samma dag. Välkommen! Fredrik Lindgren, Informationschef: 08-614 2031, 073-524 2031 Oscar Stege Unger, IR-ansvarig: 08-614 2059, 070-624 2059 Våra pressmeddelanden finns att hämta på Internet, www.investorab.com Investor är Skandinaviens största investmentbolag. Vår affärsidé, sedan snart hundra år, är att skapa långsiktigt god avkastning genom att investera i företag med attraktiv värdepotential och använda vår erfarenhet, kunskap och vårt nätverk till att göra dem ledande inom sina respektive branscher. Investor är engagerat i ett antal internationella företag såsom Ericsson, SEB och Atlas Copco. Därutöver bedriver Investor riskkapitalverksamhet i USA, norra Europa och Asien. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=355615&fn=wkr0010.pdf Inbjudan Bokslutskommuniké 2006