SAS Ground Services: SAS Ground Services og MyTravel Airw...

SAS Ground Services og MyTravel Airways indgår fireårig samarbejdsaftale MyTravel Airways og SAS Ground Services (SGS) har indgået en fireårig strategisk samarbejdsaftale om ground handling-ydelser. Både passagerservice og rampehåndtering indgår i aftalen. SGS har nu status som prioriteret leverandør til MyTravel Airways i lufthavne i Skandinavien. Aftalen udgør samtidig grundlaget for et strategisk partnerskab i lufthavne uden for Skandinavien. Det betyder, at SGS med virkning fra 1. april håndterer MyTravel Airways på Malmø-Sturup. Aftalen får tilsvarende virkning fra 1. maj på Bergen-Flesland og Stavanger-Sola. De øvrige lufthavne, My Travel Airways betjener i Skandinavien, håndteres allerede af SGS: Stockholm-Arlanda, Göteborg-Landvetter, Oslo-Gardermoen, Trondheim-Værnes og København. - Vi ønsker at hæve kvaliteten af den service, vi yder til vores rejsende - især ved hjemkomsten, hvor hurtig håndtering af eksempelvis bagage er et fokusområde. Det udvidede samarbejde giver os også økonomiske fordele og en ensartet håndtering i de skandinaviske lufthavne. Det forbedrer mulighederne for at leve op til vores vision "Luftens bedste valg", og vi ser frem til et godt samarbejde med SGS, siger Bent Erlandsen, operationel direktør for MyTravel Airways. - Det er meget tilfredsstillende, at vores allerede gode samarbejde med MyTravel Airways nu konsolideres og udvides, siger Hans-Otto Halvorsen, adm. direktør for SAS Ground Services. Det giver os samlet set endnu bedre muligheder for at forenkle og forbedre forholdene for MyTravel Airways' rejsende. For yderligere information, kontakt: Hans-Otto Halvorsen, adm. direktør for SAS Ground Services, tlf.: +46 70-997 16 64 E-mail: hans-otto.halvorsen@sas.no Bent Erlandsen, operationel direktør for MyTravel Airways, tlf.: +45 32 47 73 43 SAS Ground Services (SGS) is a full-service provider of airline ground handling and airport-related services and a wholly owned subsidiary of the SAS Group. SGS is the largest ground handling company in Scandinavia and is also present at many locations around the world, in total at 160 airports in 40 countries. SGS has an annual turnover of SEK 6,200 million and about 8.200 employees. For more information visit www.sasground.com. ------------------------------------------------------------ Denne information blev leveret af Observer http://www.observer.dk Følgende filer kan downloades: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=363365&fn=wkr0001.pdf