Enea AB: Enea inbjuder till media- och analytikerträff 6 ...

Enea inbjuder till media- och analytikerträff 6 februari 2007 Enea publicerar sin bokslutskommuniké tisdagen den 6 februari 2007. Med anledningen härav är ni välkomna till en media- och analytikerträff där VD Johan Wall och CFO Håkan Gustavson presenterar Enea och den finansiella utvecklingen samt svarar på frågor. Plats: Citigate Stockholms lokaler på Birger Jarlsgatan 6B, 6 tr, Stockholm. Tid: tisdag den 6 februari klockan 10.00 Anmälan är obligatorisk och görs till Susanne Nilsson, 08-527 808 27, susanne@citigatestockholm.com För dem som inte har möjlighet att delta personligen kommer en telefonkonferens att arrangeras samma dag klockan 15.00. Ingen föranmälan krävs utan anmälan sker i samband med att man ansluter sig till konferensen på nummer 08-5052 0110. Telefonkonferensen hålls på engelska och presentationen kommer att finnas tillgänglig på www.enea.com innan konferensen startar. Direkt efter presentationen kommer även att finnas utrymme för frågor. För mer information, vänligen kontakta: Maija Adriansson, 08-5071 4100 maija.adriansson@enea.com Om Enea Enea är världsledande inom realtidsteknologi, inbyggda system, middleware, utvecklingsverktyg, databasteknologi och konsulttjänster för avancerade system med krav på hög tillgänglighet. Våra kunder är verksamma bl.a. inom telekommunikation, mobiltelefoni, medicinteknik och fordonsteknik/infotainment. Eneas framgångsrika operativsystem OSE finns i ungefär hälften av världens 3G mobiltelefoner och basstationer. Enea har cirka 500 anställda och är noterat på den Nordiska Börsen. Enea, OSE, OSEck, OSE epsilon, Element, Polyhedra, Optima, LINX och Device Software Optimized är av Enea AB eller dess dotterbolag registrerade varumärken. Alla rättigheter förbehållna. För mer information se www.enea.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=362837&fn=wkr0001.pdf Enea Q4 inbjudan