Alfa Laval: Inbjudan till presentation och telefonkonfere...

Inbjudan till presentation och telefonkonferens i samband med Alfa Lavals rapport för det fjärde kvartalet 2006 Alfa Lavals rapport för det fjärde kvartalet 2006 kommer att publiceras den 7 februari cirka 07.30. Presentation och telefonkonferens klockan 09.00 den 7 februari i Spårvagnshallarna, Stockholm Alfa Lavals VD och koncernchef Lars Renström samt ekonomidirektör Thomas Thuresson presenterar utvecklingen under det fjärde kvartalet 2006. Moderator är Hans-Olov Öberg, HQ Bank. För planeringens skull tar vi tacksamt emot anmälan till deltagande vid presentationen i Spårvagnshallarna på mikael.sjoblom@alfalaval.com. Presentationen kommer också att sändas som en telefonkonferens. För att lyssna: ring 08 - 5052 0114, lösenord: Alfa Laval. En Power Point-presentation kommer att finnas tillgänglig på "www.alfalaval.com/investors" cirka en halvtimme innan konferensen börjar. Telefonkonferensen kommer därefter att finnas tillgänglig på 08-505 203 33, kodnummer 734 621. Telefonkonferensen kommer även att finnas som en länk på "www.alfalaval.com/investors". Har du några frågor är du välkommen att ringa Mikael Sjöblom, Investor Relations Manager, Alfa Laval, på 046-36 74 82 eller 0709-78 74 82. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=364706&fn=wkr0001.pdf