LBI: Inbjudan till analytiker- och pressmöte, LBi present...

Inbjudan till analytiker- och pressmöte, LBi presenterar bokslutskommunikén LBi, Europas ledande digitala byrånätverk, kommer att släppa bokslutskommunikén för 2006 i ett pressmeddelande på torsdag 8 februari klockan 08.00 Vd Robert Pickering samt ekonomi- och finansdirektör Jan Norman kommer att presentera resultat och marknadsutveckling i ett analytiker- och pressmöte med start klockan 11.00 på Rosarium (Europaboulevard, Amstelpark 1) i Amsterdam. Presentationen som hålls på engelska kan även följas direkt via en ljudupptagning på internet på www.lbi.com med åtföljande PowerPoint presentationen. Det finns även möjlighet att följa presentation och ställa frågor via en telefonkonferens med start 11.00 på nummer +31 20 713 27 56. För deltagande på plats i Amsterdam vänligen maila reinier.hillen@citigateff.nl eller ring +31 20 575 40 28. För ytterligare information kontakta: Tobias Bülow, informationschef, LBI International AB 0709 41 22 58, tobias.bulow@lbi.com Det internationellt ledande digitala byrånätverket LBi har ett komplett tjänsteutbud för leverans av marknadsfö-ringslösningar och tekniska lösningar. Företaget har mer än 1 200 anställda vilka i huvudsak återfinns på större europeiska och amerikanska marknadsplatser som Amsterdam, Bryssel, Köpenhamn, London, Madrid, Milano, München, New York och Stockholm. Med team sammansatta utifrån en mängd olika kompetenser skapar LBi innovativa flerkanalslösningar för sina nationella och internationella kunder genom att på ett unikt sätt kombi-nera strategiutveckling och kreativ design med specifik branschkunskap och senaste teknologi. LBi skapades genom sammanslagningen av Framfab och LB Icon i augusti 2006 och är noterat på Euronext i Amsterdam och på OMX Nordic i Stockholm (Kortnamn: LBI). ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=367453&fn=wkr0010.pdf PDF