PartnerTech: Finansiella rapporter från PartnerTech 2007

Finansiella rapporter från PartnerTech 2007 Kontraktstillverkaren PartnerTechs bokslutskommuniké för verksamhetsåret 2006 kommer att offentliggöras före börsesn öppning torsdagen den 15 februari 2007 (obs nytt datum!). Övriga ordinarie rapporttillfällen under 2007 är oförändrade: 15 februari Bokslutskommuniké 25 april Årsstämma och delårsrapport kvartal 1 13 juli Halvårsrapport 24 oktober Niomånadersrapport Den svenska versionen av tryckta verksamhetsberättelsen för 2006 beräknas kunna distribueras under vecka 13. Då kommer också den engelska versionen att finnas tillgänglig i pdf-format. Den tryckta engelska årsredovisningen beräknas vara tryckt under vecka 15. För ytterligare information: VD och koncernchef Mikael Jonson, tel 040-10 26 41 eller 070-678 10 01 Ekonomidirektör Jonas Arkestad, tel 040-10 26 42 eller 0706-59 15 10. PartnerTech utvecklar och tillverkar på uppdrag av ledande företag, främst inom områdena telekommunikation, informationsteknologi, verkstadsindustri och medicinsk teknik. PartnerTech omsatte de senaste 12 månaderna ca 2,8 miljarder kronor och har cirka 2 000 medarbetare vid anläggningar i Sverige, Norge, Finland, Polen, England, USA och Kina. Moderbolaget PartnerTech AB, med huvudkontor i Malmö, är noterat på Stockholmsbörsen. Hemsida: www.partnertech.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=367297&fn=wkr0010.pdf PartnerTech: rapporttillfällen 2007