Gunnebo: Gunnebo publicerar Bokslutskommunikén för verksa...

Gunnebo publicerar Bokslutskommunikén för verksamhetsåret 2006 torsdagen den 8 februari Säkerhetskoncernen Gunnebo kommer att publicera sin Bokslutskommuniké för verksamhetsåret 2006 torsdagen den 8 februari 2007, kl. 08.30. Pressmeddelandet kommer att finnas tillgängligt på Gunnebos hemsida strax efter publiceringen. Välkommen till telefonkonferens den 8 februari klockan 10.00 För att deltaga i Gunnebos telefonkonferens, från Sverige vänligen ring: 08-5052 0114, från utlandet +44-(0) 20 7162 0125. Observera att alla måste slå riktnumret för att vara med i telefonkonferensen. Lösenord: Gunnebo Programmet för telefonkonferensen: 09:55 Ring in till ovanstående nummer 10.00 Kort sammanfattning av bokslutskommunikén av Göran Gezelius, Gunnebos VD och Koncernchef 10.20 Frågor och svar 10.50 Telefonkonferensen avslutas Kopior av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt cirka en timme innan konferensen börjar på www.gunnebo.com. Telefonkonferensen kan avlyssnas till och med den 22 mars på telefon 08-505 203 33, ange lösennummer 736 245. GUNNEBO AB (publ) Group Communications För mer information, vänligen kontakta: Janerik Dimming, Informationsdirektör Gunnebo AB, tel. 031-83 68 03, mobil: 0705-83 68 03, eller e-post janerik.dimming@gunnebo.com www.gunnebo.com Säkerhetskoncernen Gunnebo har en årlig omsättning på 6 600 miljoner kronor och 7000 anställda. Vi tillhandahåller integrerade säkerhetslösningar till bank, detaljhandel och anläggningar i behov av högsäkerhetsskydd. Vår erfarenhet och närvaro gör din värld säkrare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=368029&fn=wkr0001.pdf Gunnebo publicerar Bokslutskommunikén