Know IT: Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff

Know IT bjuder in till analytiker- och pressträff Med anledning av offentliggörandet av Know IT:s bokslutskommuniké för januari - december 2006 bjuder företaget in till analytiker- och pressträff måndagen den 5 februari kl. 09.00 på företagets kontor, Klarabergsgatan 60, 4tr, Stockholm. Know IT:s koncernchef Anders Nilsson presenterar Know IT:s bokslutskommuniké för perioden januari - december 2006. Efter presentationen är Anders Nilsson och Know IT:s ekonomichef Anders Nordh tillgängliga för frågor. Anmälan till Know IT AB (publ), Patrik Syrén, tel 08-700 66 00 eller email: patrik.syren@knowit.se senast fredagen den 2 februari 2007. Välkommen! Know IT AB (publ) är ett IT-konsultbolag som bidrar till företags och organisationers framgångar genom att utveckla och ta långsiktigt ansvar för värdeskapande processer, funktioner och IT-lösningar. Verksamheten omfattar strategisk rådgivning, systemutveckling och applikationsförvaltning - från utredning och uppbyggnad av system i komplexa miljöer till kommunikations-/gränssnittslösningar som integrerar olika kanaler och information. Know IT etablerades 1990 och har idag mer än 700 medarbetare representerade på 17 orter i Sverige och i Oslo i Norge. Know IT AB (publ) är noterat på den Nordiska Börsen i Stockholm. För mer information om Know IT besök gärna www.knowit.se För mer information kontakta Patrik Syrén, informationschef, Know IT AB, 08-700 66 00 eller 0730-74 66 30 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=369419&fn=wkr0001.pdf