Observer: Telefonkonferens Bokslutskommuniké januari-dec...

Telefonkonferens Bokslutskommuniké januari-december 2006 - 8 februari kl 11:00 Observer AB inbjuder härmed till telefonkonferens i samband med publicering av bokslutskommuniké januari-december 2006, torsdagen den 8 februari kl 11:00. VD/Koncernchef Niklas Flyborg och Finansdirektör Gunilla Rudebjer kommer att deltaga i konferensen. För att deltaga, var god ring ett av följande telefonnummer: England +44 (0) 20 7162 0025 Sverige 08 505 201 10 (Riktnummer"08" måste slås även om man ringer från Stockholm) Lösenord: Observer Konferensen kommer att hållas på engelska. Under telefonkonferensen kommer en presentation att hållas. För att få tillgång till denna presentation vänligen klicka på följande länk: http://wcc.webeventservices.com/view/wl/r.htm?=36404&s=1&k=FA1062A18ED04 0ED3CA3B570F64D4715&cb=genesys Bokslutskommunikén kommer att publiceras torsdagen den 8 februari kl 08:30. Inspelning Telefoninspelning av telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig t o m 15 februari, 2007 Inspelningstelefonnummer: England: +44 (0) 20 7031 4064 Sverige: 08 505 203 33 Accesskod: 736194 Observer AB (Publ.) För ytterligare information vänligen kontakta: Helena Palmgren, tfn: 08 507 417 04, 070 32 417 04, e-post: helena.palmgren@observergroup.com Observer är ett globalt företag inom "reputation management" och omvärldsbevakning. Observer erbjuder tjänster som stödjer kundens hela kommunikationsprocess. Med tjänsterna kan kunden identifiera rätt målgrupp, distribuera information, samt bevaka och analysera sin mediebild. Observer AB är noterat på Nordiska Börsen och har cirka 21 000 aktieägare. Bolaget har cirka 2 700 anställda och omsatte nära 1,8 miljarder kronor 2005. Observer bedriver verksamhet i USA, Storbritannien, Sverige, Kanada, Tyskland, Norge, Finland, Danmark, Portugal, Irland och Litauen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=370523&fn=wkr0010.pdf Telefonkonferens 8 feb 2007