NeoNet: Inbjudan till telekonferens - NeoNets bokslutskom...

Telekonferens Inbjudan till telekonferens - NeoNets bokslutskommuniké NeoNet inbjuder till telekonferens med anledning av offentliggörandet av NeoNets bokslutskommuniké för 2006. Rapporten presenteras och kommenteras av verkställande direktör Simon Nathanson och finansdirektör Per Lindberg. Datum: 8 februari Tid: klockan 14:00 För att delta i telekonferensen, ring: 08-5593 6742 Presentationsmaterial kommer att finnas tillgängligt på NeoNets hemsida i samband med att mötet börjar. Presentationen återfinns på www.neonet.biz under "Investor Relations" och sedan "Presentations". Rapporten kommer att offentliggöras vid klockan 08:00 den 8 februari. För mer information kontakta: Magnus Carlblick Communications, NeoNet Tel. 08-454 15 46 magnus.carlblick@neonet.biz NeoNet är en oberoende och neutral aktiemäklare som erbjuder kunder mycket snabb direktmarknadshandel på världens ledande börser. Direktmarknadshandeln kan kombineras med handel som utförs av NeoNets mäklare på kundens uppdrag. Dessutom erbjuds system- och mjukvarutjänster för elektronisk värdepappershandel, NeoNet XG, som kan användas fristående eller kombineras med mäklartjänsterna. NeoNet är noterat på Stockholmsbörsen och har kunder i 20 länder. Kontor och säljrepresentation finns i Italien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA. (www.neonet.biz) ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=371591&fn=wkr0010.pdf Dokument i pdf-format