Beijer Electronics: Inbjudan till telefonkonferens med an...

Inbjudan till telefonkonferens med anledning av bokslutskommuniké På torsdag, den 8 februari 2007, släpper Beijer Electronics-koncernen sin bokslutskommuniké för 2006. I samband med detta arrangeras en telefonkonferens där VD Göran Sigfridsson presenterar rapporten och svarar på frågor. DELTAGANDE Telefonkonferensen startar kl 11.00. Välkommen att deltaga genom att ringa telefonnr 08-672 81 50 och ange lösenordet BELE. PRESENTATIONSMATERIAL En pdf av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgänglig på Beijer Electronics hemsida www.beijergroup.se under "IR - Presentationer" i god tid innan konferensen börjar. Malmö 2007-02-05 För mer information kontakta VD och koncernchef Göran Sigfridsson på tel 040-35 86 00 eller mobiltel 0706-35 86 10. Beijer Electronics är ett expansivt och framgångsrikt företag inom automation. Vi representerar och samarbetar med flera underleverantörer, bl a Mitsubishi Electric, och våra egenutvecklade operatörsterminaler har blivit en världssuccé. Vi är en internationell koncern som består av moderbolaget Beijer Electronics AB med dotterbolagen Beijer Electronics Automation AB och Beijer Electronics Products AB. Koncernen har dessutom dotterbolag i Danmark, Estland, Finland, Lettland, Litauen, Norge, Taiwan, Tyskland och USA. Beijer Electronics är noterat på Stockholmsbörsens Small Cap-lista. Läs mer om Beijer Electronics på www.beijergroup.se. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/f.aspx?id=371185&fn=wkr0001.pdf Pressmeddelande i mall